Mjeseceva djeca

11.07.2006., utorak

Davni prijatelj...

Čitavu noć nisam oka sklopila.Ustala sam bijesna na čitav svijet,a pogotovu na Reesa...˝Eh,čut će me taj još!“govorila sam više sebi nego Sirri,ali nije mi bilo važno.Sat vremena prije doručka po mene je ovaj put došla Miriam.˝Šta se zbilo sinoć?“upitala je hladno.“Mislim da sam Vam dala logično objašnjenje Miriam ili bojim se,nisam bila jasna?˝odvratila sam joj jednako hladno imitirajući njezin način govora.˝Kakva drskost?˝povikala je.Već mi je počelo njeno glumatanje da je francuskog porijekla ići na živce.Uopšte više nisam reagovala.Nastavila sam se presvlačiti.˝Na ovome neće ostati...I ti i Reese ste u kazni!I nemojte da vam padne napamet da se usprotivite!“...Ustadoh uzimajući češalj u ruke...˝Znate li francuski?˝upitala sam. To pitanje ju je zbunilo,ali se uspravila i odgovorila:˝Naravno da znam,moja majka je bila Francuskinja i moj otac...˝...U pola rečenice je prekidoh:˝Super onda ćete razumjeti ovo...Juste observez-moi˝bacila sam češalj na krevet i krenula prema trpezariji.Znala sam da ću nadrapati,ali me nije bilo briga. Sirra je išao za mnom.Demonstrativno sam ušla u trpezariju i sjela za sto.Svi osim Reesa koji se nije usudio pogledati me,su me gledali sa strahoposštovanjem.Shvatila sam da im je Iris sve ispričala.Iris je nastavila pričati dok sam ja sjedala za sto...˝Cura ima petlju...I ja bih to isto uradila,ali Sirra je pametan. Dotrčao je ravno meni,a ja sam otišla po Xenu.Ona Miriam (pritome je naglasila r baš kako to radi Miriam) se ponaša kao da posjeduje čitav svijet.˝Smijala sam se njezinim dosjetkama,a onda je nastavila pričati:˝Lijepo si ga obilježila,Ciara˝Tad sam tek pogledala u Reesa i shvatila da ima ožiljak u obliku slova C.Da sam htjela tako ne bih to učinila.Vidjela sam Reesov pogled.Začudo uopšte nije bilo mržnje,naprotiv izgledao je tužno i bilo mi ga je pomalo žao.Moje misli su prekinuli koraci Miriam.Službeno se ušetala sa izvježbanim govorom:˝Danas počinjete sa prvim časovima.Pripremite se na to odmah!Ovako idu grupe: Ciara,Iris i Reese su prva grupa do kraja školovanja,a Eliah,Tania i Corina su druga grupa.Nema premještanja!˝Bila sam izvan sebe od bijesa...˝Krava˝mislila sam.Ipak,bilo mi je drago što je Iris tu.Imala sam osjećaj da joj mogu povjeriti baš sve!Čula sam da će nam časove davati vilenjak koji se zove Drew,a drugoj grupi Cole.Iris mi je dobacila:˝Hej,ako bude zgodan moj je...Ti šape k sebi,eno ti Reese!˝Ja sam se okrenula prema njoj i rekla:˝Znaš,ako bude zgodan,eto ti ga...Šta će mi?Ali Reesa ne bih dotakla ni štapom!Radije bih umrla!˝Nakon doručka morali smo odjuriti u sobe i odjenuti se u takozvana ratnička odijela.Ipak,moram priznati da kad sam vidjela ostale da smo izgledali hot.Iris je imala zlatni svodijelni kostim.Bila je prava mačka.A Tania je izgledala opasno.Moram priznati da je Eliah izgledao cool onako razodjeven do pola pasa,a Corina je bila najdjetinjastija među nama.Iako sam ga mrzila morala sam priznati da je i Reese izgledao tako dobro da mi je palo na pamet da je drugčiji možda bi se moglo desiti nešto među nama.Brzo sam odgurnula te misli,iako sam se trudila da trpim poglede svih koji su prolazili. Ni Iris,a ni Tanii nije bilo lako.Pa moglo bi se reći i Corini.Krajičkom oka sam gledala u Reesa.Ta crna majica i crne traperice su mu odlično stajali,a te crne naušnice u uhu su izgledale veoma privlačno.Opet sam se trznula.Došli smo do Velikih vrata i čekali da dođu po nas naši učitelji.Prvi je došao Cole, predstavio se i naklonio,a zatim preuzeo drugu grupu.Iris je poludjela.˝Gledaj kada mi dobijemo neku rugobu...˝Samo što je to rekla vidjela sam tipa duge plave kose.Bio vilenjak i koračao je veoma hrabro i sigurno.Na leđima su se caklile strijele,a u rukama luk koji je izrađen od ebanovine i repa crnog jednoroga.Na trenutak sam stajala i prisjećala se gdje sam ga prije vidjela...Shvatila sam:˝Drew!!˝povikala sam.On je na trenutak stao i usne su mu se razvukle u prelijepi osmijeh...˝Ciara,jesi li to ti?˝upitao me ne mogavši da vjeruje da me vidi.Potrčala sam mu u zagrljaj.˝Iris,dođi!˝pokazala sam rukom na Iris.˝Ovo je Drew,on ti je bio moj najbolji prijatelj u ljudskom svijetu!˝pričala sam brzo.˝Bio???Zar to idalje nisam?˝ upitao me ne skidajući pogleda sa Iris.˝Ma,jesi,jesi˝Drew pruži ruku Iris i stisnu je neobično jako.Oboje su se zacrvenili.Reese ga je samo oštro odmjerio i to Drewu nije bilo jasno.Gledao ga je tako ratoborno da bi svi gotovo pomislili da je čistokrvni vampir.Drew želivši da izbjegne nezgodnu situaciju reče: ˝Vježbaćemo u parovima...Ciara,ti ćeš sa...˝Prekidoh ga u pola rečenice,jer sam znala da će reći da sa njim vježbam,ali on i Iris su izgledali tako lijpo zajedno da sam bila spremna žrtvovati se nekoliko sati: ˝Reesom,ja ću sa Reesom˝Sve troje su me gledali začuđeno,ali Iris je shvatila o čemu se radi.Namignula mi je i razvukla zahvalan osmijeh.Duboko sam uzdahnula,jer sam znala da neće biti lahko.Ipak nisam se morala pretvarati da mi je suborac neko koga mrzim.Ja i Reese smo se trebali boriti mačevima,a Iris i Drew su vježbali gađanje s lukom i strijelom.Ja i Reese smo se pogledali ratoborno.Znali smo da ovo neće tek tako završiti...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.