Varijabla...život

....promjenjiva varijabla...život....
kad god pomisliš da jesi uljuljkan u životne plahte mira, spokoja i sigurnosti....zapuše neki vjetar sa istoka, hladnoćom ošine glatko, uspavano lice i probudi te...naglo, grubo i neočekivano....šok i nevjerica te zaskoče...tvoj pogled, oči iskočiše iz nutrine duplji...lice poprimi neku čudnu grimasu polugrča i odjednom se pojavi tisuće pitanja...tko sam, što radim i pobogu gdje se ja nalazim?!?!
kakav je ovo san koji živim i da li je to san ili život?
da li sam to ja?
zašto sam u takvom šoku i nevjerici
zašto me taj vjetar propuhao do kosti....čemu sva ta pitanja?
čemu svi ti upitnici?
čemu taj osjećaj mira i sigurnosti, zar ne vidiš da ti se cijeli život promjenio...
tvoje biće je toliko promjenjeno...ti si netko drugi...promjena je cjelovita, zaokružena varijabla, ali još uvijek varijabla...jer hladnoća polako kruži....dolazi do smrzavanje...toliko da si paralizirana činjenicom da je život pisao roman koji nisi zabilježila niti jednim znakom upozorenja....upozorenja da male promjene znače velike stvari,,,znače velike životne odluke...znače nešto....ne samo tebi nego i cijeloj koloni ljudi koji pišu tvoj život s tobom ili u usporednom kolosjeku...i oni pišu svoju sudbinu...svjesno ili spavajući ne znam ali ja sam budna....radim inventuru života...
o Bože....toliko sam se promjenila, a nisam primjetila tako očiti iskorak naprijed....
više manje su ga prihvatili svi moji najdraži putnici, a mene je ulovila panika....moj identitet se promjenio...moja realnost je postala produkt moje uspavanosti....ne kažem da je ona loša, ali kad je zapuhao vjetar...moja inventura svakodnevice je počela....moja mikrosadašnjost je poprimila svjesnost....
da li se to zove progledati po prvi puta....ili je to stajanje pred ogledalom ogoljen svojom istinom...
koja vode do pitanja....Sviđa li ti se odraz????

paraliza me zablokirala....misli su počele obljetavati moje dugoročno pamćenje kao nalet osa....bojim se da me ne upikne...jaaaaaooooo.... što mi se to desilo....život je preuzeo glavnu ulogu...sudbina je uzela moj život tamo gdje sam joj ja prepustila prednost...to je bio moj izbor,,,,dobar ili loš, ali je bio moj...nema žaljenja,nema povratka sada....tu si gdje si,,,,sada imaš svijest, da jesi takav....stariji, mudriji, odgovorniji, umorniji, voljen, pun strahova od napuštanja mladenačkih ludosti,,,svijest da nisi više ono što si bila...iako je smijeh ostao isti,,,jer se neke stvari ne mijenjaju,,,one koje su tvoja istina od početka života....ali da je život konstantno mijenjenje,,,ne na bolje ili lošije,,,nego drugačije,,,,zar se toliko bojim mijenjati u očima vlastitog bivšeg identiteta...zar je on toliko preuzeo moje bivše misli i sadašnje da se golim rukama i nogama borim da opstane,,,,a u biti je već davno izgubljen i zaboravljen....F. je rekla da je to sazrijevanje te da nisam retardirana...hvala joj na tim rječima utjehe...oprosti mi prinče što nisi još postao kralj,,,ali u mom srcu ti si moj iskreni i pravi junak...oduvjek i zauvijek...i ti to znaš....i nikakav vjetar neće ohladiti vatru koju si upalio u mome srcu...jer to jest do svemira... i u rikverc:)

...ogledalo je potrebno...dapače nužno da shvatiš da unutarnji glas postoji i on te nikada neće napustiti....ono sada vrišti u meni...plaće, udara po zidovima,,,boli...što je znak da ono što jesi...nikada nećeš izubiti,,,koliko god se bojiš toga,,,Kyra će uvijek biti svoja,,,možda malo starija, sa većim konfekcijskim brojem,,,,ali unutarnji monolog nije varijabla...ono je beskonaćnost...uvijek konstantna i nezaustavljiva...sviđalo se to vama ili ne...iskreno zaboli me što vi mislite...jer da ja nisam sve to,,,ne bi se mi znali,,,jel tako:)

18.06.2010. u 13:13 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga i blogera

...kratke priče, razmišljanja, komentari, avanture, filozofiranja, gluparanja, sranja...

VODENJAK, podznak: VAGA
nadimci: mala, slatkica, medenakiss

Po čemu je ova osoba prepoznatljiva ?Ova osoba je izrazito odmjerena. U svemu želi postići ravnotežu i pravednost. Izuzetno je "senzibilna", odnosno slaba na sve što je lijepo i harmonično. Voli se družiti i udruživati sa ljudima, pa u svakoj svojoj aktivnosti voli imati druga ili partnera.

Kakve su njene komunikacijske mogućnosti i odnosi sa bliskom okolinom ?Sposobna je da se prilagođava okolnostima. Posjeduje prirodni šarm i profinjene manire. Njezina mašta ne poznaje granice, pa je spremna da prihvati sve nove ideje i rado stiće nova neobična iskustva. Njezina interesovanja pobuđuju putovanja, filozofija, religija, naučna fantastika i mitologija, pa vrlo rado i sa lakoćom priča o tim temama.

Kakvi su njeni kreativni potencijali i sposobnosti realizacije ?Istraživačkog je duha, osobito ako je riječ o ljubavi i seksu. Ima potrebu da sve iskuša. Djeca će joj u životu mnogo značiti, a naročito u periodu kad budu već išla u školu. Sposobna je da ih prihvati onakvima kakva jesu, odnosno zna da razgovara sa njima na njihovom nivou, pa vrlo povoljno djeluje na razvoj njihovih mentalnih sposobnosti.

Kakve su njene navike, posao, zvanje, zdravlje... ?Vrlo je senzitivna i kritična. Intuitivna je i vrlo dobro zna kada treba stupiti u poslovnu akciju, a kada se treba povuči, pa može biti poslovno vrlo uspješna i dobar šef. Uspjeh može postići na svim područjima koja su na ovaj ili onaj način povezana sa umjetnošću, glazbom, fotografijom, estradom i pomorstvom.

Kako surađuje sa drugima, brak i bračni odnosi, partnerstva ... ?Vjerojatano je rano stupanje u brak, prije nego što bude dovoljno zrela da zna što stvarno želi i kakav partner joj najviše odgovara. Gaji velike ambicije u pogledu svoga bračnog i porodičnog života, pa će najverovatnije izabrati vrlo uspešnog i društveno afirmiranog bračnog partnera, prema kojem će ispoljavati veliko poštovanje ili čak divljenje.

Što može očekivati od drugih, nasljedstva, seks, smrt ...?Ljudi na koje se ona oslanja su pouzdani i korisni. Gotovo sasvim je sigurno da će imati koristi od svojih partnera, a naročito bračnog partnera, no i njezini partneri će imati koristi od nje. Ima povjerenja u svoje sposobnosti i u nepovoljnim okolnostima, i sposobna je da ih preokrene u svoju korist.

Kakvi su njeni moralni kvaliteti, ideali, nivo obrazovanja, odnosi sa strancima... ?
U pokušaju da razriješi svoje unutarnje sukobe između instikta i razuma, rijetko će krenuti putem mističnog ili religioznog pristupa životu. Vrlo je verovatno da će u jednom periodu svoga života živeti u inozemstvu, pošto je jako interesiraju strane kulture i ljudi, i pošto ume da se uskladi sa ljudima koji imaju drugačije navike i interese od njezinih.

Kakvu karijeru, reputaciju i poziciju u društvu može očekivati ... ?
Tradicionalnog je odgoja i njezini roditelji mnogo od nje očekuju. Ima izrazito naglašeno osjećanje dužnosti i odgovornosti pa se dobro snalazi na rukovodećim položajima. Većina njezinih aktivnosti motivisana jr željom da dokaže sebi i drugima da je netko, da na nju treba računati, da može, da hoće i mora biti uspešna.
Kakav je prijatelj i kakvi su joj prijatelji, društvenost ... ?Sposobna je postići uspjeh i postati popularna. Zainteresirana je za grupne humanitarne aktivnosti, a njezini najbolji prijatelji su muškarci. Njezini prijatelji provode dosta vremena u njezinoj kući, a i ona njih često posećuje.

Koje su njene skrivene osobine, tajne, ograničenja, hendikepi ... ?
Privlači je rad u zdravstvu, pošto je interesiraju fundamentalni egzistencijalni ljudski problemi, odnosno priroda zdravlja i uzrok bolesti. Možda se odluči za bavljenje psihologijom ili sličnom aktivnošću


Loading

DELIRIUM ft. SARAH MCLACHLAN

Give me release
witness me
I am outside
give me peace

Heaven holds a sense of wonder
and I wanted to believe
that I'd get caught up
when the rage in me subsides

Passion choke the flower
'til she cries no more
possessing all the beauty
hungry still for more

Heaven holds a sense of wonder...
and I wanted to believe
that I'd get caught up
when the rage in me subsides

I can't help this longing
comfort me
I can't hold it all in
if you won't let me

Heaven holds a sense of wonder...
and I wanted to believe
that I'd get caught up
when the rage in me subsides

I am sinking
in this silence
in this white wave
in this silence
I believe
(2 times)

I have seen you
in this white wave
you are silent
you are breathing
in this white wave
I am free
(2 times)

I am free...