just keep walking....and breathe.

08.10.2007., ponedjeljak

Mislila sam da samo ja zato držim stalno mobitel stišan i još sam mislila da sam strašno posebna radi toga a pogriješila sam u obje procjene i sada će sve ovdje podsjećati na nešto užasno osobno jer kaže moj prijatelj od osamdeset godina da treba biti iskren do kraja ili uopće ne biti iskren (on je odabrao ovu drugu opciju što dovodi u pitanje i ovu životnu mudrost) ali to je vrlo relativno što znači biti iskren do kraja jer netko jednim pogledom može biti iskren do kraja i za njega je to krajnja iskrenost ili tako nešto. Ima nešto što dosta često spominjem a to je da mi je dida jednom rekao da nikada ne provjeravam dubinu mora sa obje noge a ta mudrost se može primijeniti na bilo koju vodenu površinu i izuzetno cijenim taj savjet i pridržavam ga se jer mislim da me voda vreba cijeloga života no svejedno volim vodene površine jer znam da sa strahom privlačimo to čega se bojimo. Mene smeta što nikoga ne znam od prijatelja mog prijatelja ili možda poznanika i osjećam se kao da me se srami ili sam mu samo prolazna pa čemu ali uzimam u obzir i tu mogućnost da nisu svi kao ja i nemaju bolesnu potrebu poupoznavati međusobno sve svoje prijatelje i onda izaći van sa dvadeset ljudi i tražiti ogroman stol sat vremena u subotu navečer hodajući od kafića do kafića i onda biti sretni da ima toliko ljudi jer to nije krajnja iskrenost. Zapravo to je krajnja iskrenost na koju sam ja spremna. Ha! Sada mi se prijateljstvo čini kao jedna velika prevara još većih korporacija ali mislim da će ujutro biti drugačije jer je jutro uvijek pametnije od večeri i u to se uvjerim svako jutro a imala sam puno jutara u životu i do sada bih već trebala biti užasno inteligentna a ipak samo za njega je rekao da je ful inteligentan ali ne i za mene.
23:45 Komentari (11) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Da li monitor podnosi više od papira? U svakom slučaju, više od ljudi. :)

Linkovi

zmaj1980@yahoo.com