just keep walking....and breathe.

30.09.2007., nedjelja

Mene je užasno sram zbog pisanja bloga. Ali stvarno. Ovaj naslov nije šala. Pomozite mi da prestanem jer se više neću imati s kime družiti. Jedino bi bilo okej kada više nikada niti jednu rečenicu ovdje ne bih započela sa ˝ja˝.

JA nemam problema sa time da sam sama i tužna. Ako mi se dogodi samoća u dvoje srce mi puca od žalosti.
U noći sa subote na petak se neka djevojka koja mi je fizički identična rasplakala kod pekare u Radićevoj. Jedna baka prodaje ocvale suncokrete za 30 kuna dok se isti mogu naći u cvjećarnama za 20 kuna i još imaju dugu stabljiku i u boljem su stanju. Djevojka koja mi je fizički identična pada na dojam. Dojam starosti i samoće. Jednom je sjedila u ZUSP-u i promatrala nekog čovjeka sat vremena. Ono što joj je zalijepilo srce bila je njegova dernjava da mu smeta.
Joakim je bio dvadeset godina u braku sa Anom a da nije imao djece; zato ga je svećenik istjerao iz hrama. Postiđen, Joakim se nije vratio kući već se sklonio u polje pored svojih pastira. Giotto je izabrao kao prizor susret Joakima sa pastirima. Pod teretom poniženja zbog izgona, Joakim je tužan. Oborio je glavu i objema rukama drži zatvoren ogrtač, kao da se u njemu želi skloniti; želi da bude sam. Mali ga pas prepoznaje i veseli mu se. Dva pastira shvaćaju da se dogodilo nešto žalosno; zastali su i gledaju jedan u drugoga. Eto pripovijesti koja je tako jasna, tako elementarna kao i one klisure.
Prijateljica je grlila onu djevojku koja mi je fizički identična dok je ona u jednoj ruci držala burek a u drugoj pivo.
Volta je bio Talijan i nije se prezivao Volt i bio Englez. Mislim da mu je Alessandro bilo ime.
Dan poslije dana koji je bio prije djevojci koja mi je fizički identična se javilo dvoje ljudi za koje je mislila da ih više nikada neće čuti. Mora da joj je bilo čudno čuti nečiji glas nakon mjeseci ili godina.
Ta ista djevojka koja mi je fizički identična je bila na izložbi skandinavskog dizajna i sada planira pljačku.
Uočila je par stolica, lampi i vaza koje bi voljela posjedovati. Jedan telefon. Vuneni ogrtač a la hobiti. Prekrasno izdizajniran pejsmejker. Pojavila sa ta neka rasprava oko bitnosti dizajna nečega što je u nama a jedino je zapravo bitno radi li.
Djevojka koja mi je fizički identična se ispričala i onda joj je bilo žao i željela je da može ispriku povući.
I zapamtite ovo.
14:49 Komentari (13) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Da li monitor podnosi više od papira? U svakom slučaju, više od ljudi. :)

Linkovi

zmaj1980@yahoo.com