nedjelja, 04.02.2007.

sranje

zivot mi je posran i usran i... ma zivot mi je koma..ponekad mrzim svoj zivot. zeljela bi izaci iz svoje koze... zeljela bi da nestanem.da zaboravim sve... cijeli zivot da mi se izbrise..da pocnem ispocetka... da...joj..mrzim se... mrzim to sto sam postala..aaaaaa..vristi mi se.. ne znam koji mi je k...c

- 20:23 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Blog jedne uspavane djevojke koja nema sta da radi...


moonfairy@net.hr

Free Hit Counters

Linkovi

Blog.hr
spalionica
stanka
za slike
grco
lleeiiaa
chiica

Image Hosted by ImageShack.us

život...
ljubav...
sex...
smrt...
prijateljstvo...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack<br />
<a href=Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Designed by In Obscuro