Chapter 5. - Grad Anđela - Blog.hr
06.02.2009.

Chapter 5.

Prekriženih ruku na trbuhu, sjedila sam na mjestu suvozača. Pogled mi je bio usmjeren u moje zelene balerinke ukrašene srebrnim zvjezdicama. Noć je bila poprilično hladna što je bilo veoma čudno za početak lipnja.
Na nebu nije bilo niti jednog oblaka, samo mreža zvijezda i Mjeseca. Pogledala sam u retrovizor i na stražnjem sam sjedalu ugledala Rachel kako preplašeno sjedi na sredini sjedala, tik do Simona. Za upravljačem je sjedio Tristan koji je bio fokusiran na duguljasti, zmijasti oblik ceste. Rachel se zabavljala plavim pramenom kose, dok je Simon igrao igrice na svom mobitelu. Nakon što smo se Tristan i ja vratili u blagovaonicu, na piće je svratilo još nekoliko tatinih kolega s posla. Tako se jedna obiteljska večerica pretvorila u pravo poslovni tulum. Uzdignutih čaša, neki su čak zapjevali dok smo se mi djeca držali po stranu. Rachel je odlučila iskoristiti situaciju te je tako uspjela nagovoriti Allison da je pusti na zabavu, al pod uvjetom da i ja idem sa njom. Pokušala sam se izvuči na foru kako ne mogu ostaviti braću Averill same pošto su oni naši gosti, no Simon je predložio kako bismo svi zajedno mogli otići na zabavu. Rachel je veselo poskočila te otrčala na kat kako bi se presvukla.
"Jesi li ti normalna?!", dreknula sam na nju snažno zalupivši vratima. Nije reagirala već se nastavila gledati u velikom ogledalu nasuprot njezina ormara.
"Pa što? Konačno idemo u život!", veselo je zacvrkutala.
"Ovo ti nije trebalo. I sama znaš koliko mrzim zabave čija je svrha napiti se ko šlapa i po mogućnosti izgubiti nevinost do ponoći s nekim iz košarkaške ekipe. Rachel, znala sam da me mrziš, ali baš ovako…", gledala sam je u prijeziru.
"Gledaj to sa vedrije strane dušice. Na neki način sam ti napravila uslugu. Tristan te cijelu večer proždire očima, to je toliko očito da bi se primijetilo i sa Kipa slobode.", okrenula je očima kao da joj se gadi sve što je upravo rekla.
"Ne pričaj gluposti. Ti si ionako cijelu večer bila usredotočena na svoju frizuru i odjeću da pri primijetila išta drugo.", rekla sam joj ljutito zauzevši obrambeni stav.
"Kako god ti želiš sestrice, no ovaj put sam ja u pravu htjela to ili ne. Hajde što čekaš, presvuci se i idemo. Osim ako želiš ići u ovoj svečanoj haljini?", zapucketala je prstima te me odmjerila od glave do pete. Preko volje sam otvorila ormar i izvukla obične traperice i crvenu kariranu košulju kratkih rukava. Sišle smo niz stepenice u prizemlje te sam sa vješalice uzela svoju jaknu. Pred vratima su već stajala braća Averill. Tristan je vrtio snopić ključeva oko prsta, a Simon se zločesto smijuljio.
"Moje dame, izgledate prekrasno. Rebecca, siguran sam da ti osmijeh bolje stoji od ovog namrgođenog izraza lica.", Simon me duboko pogledao. "To i ja kažem.", zvonko se nasmiješila Rachel dok sam je probola rukom u rebra uz popratni komentar «Začepi». Na kratko se trgnula i pomakla korak bliže Simonu. "Hoćemo li?", Tristan je otvorio ulazna vrata veselo se smijući. Za njega nikada ne bih rekla kako voli razuzdane tulume pošto je uvijek djelovao tako uglađeno, staloženo i mirno. Zaustavio je svoj srebrni BMW na prilazu kuće Lucy Smith koja je imala čast da ove godine ugosti svoje učenike kolege. Ona je bila djevojka srednjeg rasta, duge vatreno crvene kose i razigranih zelenih očiju. Uvijek je zračila optimizmom i kada bi se Sunce jednog dana ugasilo ona bi ga s lakoćom mogla zamijeniti. Izašli smo iz auta , a nekoliko je desetaka mladih ljudi već plesalo na travnjaku ispred kuće gibajući se uz ritmove glasne glazbe. Uz puteljak koji je vodio prema ulaznim vratima sjedilo je nekoliko djevojaka i mladića koji su ispijali po ko zna koju bocu pive ili crnog vina.
Lucy nas je dočekala širokog osmijeha i raširenih ruku. Poželjela nam je dobrodošlicu.
"Jako mi je drago što vas vidim. Nadam se da ćete se zabaviti. Rachel izgledaš sjajno!", udijelila je kompliment dok je Rachel samo odmahnula rukom. Ona se vratila do plesnog podija, dok se Simon s Lucy zaputio prema kuhinji. Niz stepenice se poput strijele strovalila Noah. Zagrlila me tako snažno kao dok malena djeca grle svog omiljenog medvjedića. Skakućući je napravila krug oko mene te se konačno primirila. Tristan je rukom pokušavamo prikriti svoj glasan cerek koji je izazvao Noin entuzijazam. "Znala sam da ćeš doći. Nisi ti tako tvrd orah kako se činiš. O, bok Tristane.", na trenutak se zacrvenila poput zaljubljene školarke.
"Bok Noah.", ponovo se osmjehnuo i počešao po glavi. Noah je zatreperila očima i zagrizla komadić nečeg odvratno žutog što je tromo stajalo na štapiću za ražnjić.
"Dobro, što je to malo, duguljasto, masno i ljigavo što jedeš?", upitala sam je.
" To ti je draga moja pohana Mars čokoladica, najbolja slastica na cijelome svijetu.", odgovorila mi je odgriznuvši još jedan komadić.
"Nikada nisi probala pohanu Mars čokoladicu? Veoma čudno pošto je taj specijalitet došao u Ameriku upravo iz Škotske.", napomenuo je Tristan.
"Ah, glupi Škoti.", izrazila sam svoje negodovanje prema starim susjedima.
"Dođi, vidio sam da ih ima posluženih tamo za stolom u dnevnoj sobi.", rekao je te me povukao sa sobom dok sam ja zbunjeno mahnula Noi.
I zaista, na velikom je pladnju ležalo mnogo pohanih Mars čokoladica. Zapravo bilo je nevjerojatno kako se uopće netko sjetio napraviti takvo što.
"Vidiš, izgled mnogo puta zna prevariti. Čak i kada je u pitanju hrana.", rekao mi je Tristan kada smo izlazili iz kuće hodajući prema prvoj slobodnoj klupi u vrtu.
" Nije loše, ali ne bih to mogla jesti svakog dana.", odložila sam Mars čokoladicu na maleni plastični tanjurić. Sjeli smo na klupu koja se nalazila na samom kraju vrta tik uz šumu crnogoričnog drveća. Prekrižila sam noge i u koš za smeće bacil plastičan tanjurić. Tristan je iz džepa jakne izvukao paketić papirnatih maramica te mi pružio jednu kako bi njome obrisala ruke.
"Ova večer i nije toliko loša kao što si očekivala zar ne?",upitao me.
"Što, bacaš se u proročke vode?", osovila sam ruke na ramena. "Ne, samo pogađam.", zločesto se nacerio na što sam ja samo izdahnula. Zagledala sam se u zvjezdano nebo i u mislima otputovala veoma daleko. Ovo je bio vjerojatno prvi trenutak koji nisam žalila što se nalazim ovdje, no i dalje sam mislima bila veoma daleko. Dio mene ipak je želio biti na nekom drugom mjestu.
"Tristane, mogu li te nešto pitati?", rekla sam, a on je potvrdno klimnuo glavom.
" Prvog dana, na satu geografije imala sam osjećaj kao da moliš nebo da s nekog oblaka na mene padne klavir, kao u nekom crtiću i da me više nikada ne vidiš."
" Zaista je tako izgledalo? Oprosti, samo nisam osoba koja brzo sklapa nova prijateljstva i ti si se pojavila baš u trenutku kada mi je to najmanje odgovaralo.", izraz lica mu je bio veoma zabrinut. Očito se nije nadao da ću ga upitati takvo što.
"Srećom, shvatio sam da ne grizeš i nadam se da sam se iskupio za svoje ponašanje.", pogledao me psećim pogledom kao da moli za oprost.
"Inače, ljudi u školi me smatraju zadrtim čudakom sa veoma visokim IQ-om dok profesori pak misle da sam neko indigo dijete, no ništa od toga nije istina.", nadodao je. "Noah mi je jednom rekla kako si odličan učenik, da sviraš nekoliko instrumenata te da si odličan sportaš.", pobjeglo mi je. "Zaista? Ta djevojka uistinu zna sve o svakome.", podsmjehnuo se i otpio jedan gutljaj Cole. Otplela sam noge kako bih sjela i turski sijed. Imala sam osjećaj kako mi želi ispričati priču.
"Simonu i meni oduvijek se bilo teško prilagoditi društvu. Vjerojatno zato što smo toliko drugačiji od ostalih. Ne samo fizički nego i psihički. Kada nam je bilo pet godina preselili smo se ovdje iz Bostona. Simonu je bilo teže pošto je on zatvoreniji, no uvijek smo pomagali jedan drugome", nakratko je zastao. Odnos Tristana i Simona teško sam mogla zamisliti pošto Rachel i ja nikada nismo bile prave polusestre, a koliko smo samo daleko bile od sestara. Nije da sam sanjala o mlađem bratu ili sestri pošto sam po karakteru teški individualac i dosta teško funkcioniram u društvu, no s Tristanom nije bilo tako. Svaka riječ koju je rekao meni je bila jasna i znala sam je prihvatiti. Nisam je tumačila sa sebi svojstven način već na onaj kako je to on zapravo zamislio. Morala sam si priznati kako sam pogriješila u početku ga smatrajući ledenim čudakom. Možda nisam bila prava osoba kojoj bi trebao otvoriti svoju dušu i on je to vjerojatno znao, no unatoč tome to je učinio.
"Rachel je zapravo dobra osoba.", izlanula sam totalno besmislenu rečenicu u tom trenutku. "Hoću reći, svi je uvijek osuđuju zbog njezine površine, maske koju predstavlja drugima, no ona nije loša osoba zbog svojih iskrivljenih stavova. Znam da mi je kao maloj uvijek krala slatkiše i rugala se što idem na balet. Danas me smatra luđakinjom pošto volim čitati i vjerujem da sam ja posljednja osoba na svijetu koja bi ona željela biti, no ona je barem sretna. Istina njezin pojam sreće je jednak s popularnošću, ljepotom, dečkom kojeg poželi ili pak odjećom s potpisom. Možda sve to jesu materijalne stvari, ali ona je zbog njih sretna.", izdahnula sam pomalo tužno.
Iako je bilo teško povjerovati sve što sam mu tada rekla bila je istina ; ja sebe nisam mogla nazvati sretnom osobom. Uspoređujući se sa Rachel ja sam uvijek bila stara, crno-bijela fotografija koja živi samo od uspomena. Više sam voljela svoju prošlost nego svoju sadašnjost što je bilo stvarno jadno.
"Čekaj. Sada govoriš kao što ptice umiru pjevajući. Osobno, Rachel nisam doživio kao što si je ti opisala. To je samo znak da je ti poznaješ u dušu, ona ti ipak nešto znači. Ne vidim razloga zašto misliš da živiš u njezinoj sjeni? Koliko sam mogao vidjeti ti si mnogo inteligentnija i talentiranija od nje. Osim toga nije da te je majka priroda zakinula za lijep izgled koliko god ti to ne htjela priznati. Možda je jedini problem u tome što si odrasla prebrzo, ali bez mnogo samopouzdanja dok je Rachel još uvijek na nivou trinaestogodišnjakinje. Važna je i činjenica da si plesala balet.", podlo se nasmijao i nakašljao kada je završio svoje razmišljanje.
"Bila sam ozbiljna što se baleta tiče.", udarila sam ga po ramenu, no ipak ja sam osjećala jaču bol u svojoj ruci nego što je njega zabolio moj udarac.
" Dođi, idemo. Ne želimo valjda propustiti svu zabavu.", ustao je sa klupe te mi pružio ruku. Kamenim smo se puteljkom vratili u kuću gdje je tulum bio na svom vrhuncu.

19:19 , Komentiraj { 37 } Print

<< Arhiva >>

komentari da/ne
< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

books Pictures, Images and Photos

Posveta
Za one koji putuju u nadi da će pronaći sebe...



You have a right to make a choice.

Image and video hosting by TinyPic

Rebecca Iulia Gerrard [18]

Image and video hosting by TinyPic

Tristan Averill [18]










Priča je nastala kao plod moje mašte.
Ipak ako želite nešto koristiti,
možemo postići kompromis.

Krađa je loša stvar.©





credits
duckdz. - x x x