booooo!!!! I'm a monster!!!!

srijeda, 14.09.2005.

Evo me napokon!

Prije par dana isla sam u kino s Kimberly (ona crnkinja o kojoj sam vam vec pricala) I bilo nam je super!!!! Isle smo gledat European Gigolo i u kinu je bilo tek 10ak ljudi. Koji ludi film! Ja sam vristala na nekim scenama. Kimberly se smijala svakih 5 sekundi jer ju je ful lako nasmijat. Jedva cekam ici opet s njom u kino (slijedeci put izabrat cemo neki opaki horor).
U medjuvremenu sam zavrsila sestrin portret i radim na maminom. Danas si idem kupit jos koji platno. Imam vec dvije musterije za portret :) Bit ce love!
Za 8 dana mi je rodjendan—NOVI PIERCING!!!! Takodjer hocu drugu nausnicu za nos (onu prstenastog oblika).
Holandski mi ide super. Evo jedna recenica..

Flikken op-odjebi

Eto. Vec ste naucili jednu korisnu recenicu!
Nista, idem ja. Nemam o cemu pisat jer, kako vec znate, na Karibima je uzasno dosadno.

Punk on maaaan!!!


Kim i ja


Kip sa Curacaoa blizu kina


Who's the best? MCR!!!!!!!!!!!
- 20:06 - Komentari (70) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>