booooo!!!! I'm a monster!!!!

srijeda, 07.09.2005.

Heila hrvatska bando!!!

Sve stima? Hope so.

Hvala svima na komplimentima za portret (sad sam pak pocela radit sestrin)
Kod mene na Karibima vruceeee! Sta bih dala da padne snijeg! Vec skoro pa dvije godine nisam osijetila zimu na svojoj kozi. Nedostaje mi hladnoca :(

Ja napokon krenula u skolu, ili ako to mozete nazvati skolom. Radi se o malenoj ustanovi gdje se uci holandski. U grupi nas ima oko 15ak . Kad profka skuzi da smo dovoljno naucili jezik, poslat ce nas u normalnu skolu. Ako rezultati budu bili dobri, poslat ce nas u neku bolju skolu!
Kako mi ide holandski? Hm, pa ok. Sva sreca da vec znam njemacki, koji je vrlo slican holandskom.
Moramo nosit uniforme!!!! Bogu hvala sto nisu onako smijesne kao u Dominikanskoj (bilo me je sram takva setat po cesti). Gore moramo imati bijelu kosulju, a dole bilo sto samo da je jeans. Piercinzi su dopusteni, isto kao detalji po trapericama. Bilo kako bilo, ja mrzim uniformu!!!! Ovako ne mogu pokazat svoju kreativnost. Blago vama koji se mozete odijevat kako hocete. Nije feeeer!!!!!!

20 i drugog mi je rodkas. Jeej, suska suska! Prvo sto cu napraviti je jedan piercing na kozici ispod gornje usnice (ne znam tocno kako se to zove). Taj je se piercing prakticki vidi samo kad se siroko smijes.
Takodjer bih trebala pocet polagat za motor jer ce mi nona kupit jedan. Jeej, kako cu se fulirat pred ovim crncima!


Ovo sam ja u uniformi, danas pije odlaska u skolu.


A ovo su moje starke.

Pozdrav svima ! Puno zabave u skoli (hm...)!



















- 22:58 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>