booooo!!!! I'm a monster!!!!

četvrtak, 28.07.2005.

I NAJBOLJE KINO IMA... CURACAO!!!


Ipak odlucismo ostati ovdije! Moji starci ce
si ubrzo naci neki posao (vec imaju dosta planova).
Ja, moja seka i moj stari smo danas bili u jednoj od
skola na Curacaou i tamo su nam malo objasnili njihov
skolski sistem, koji je gotovo slican hrvatskom.
Karmen ce ici u zadnji razred nize skole, a ja u prvi
vise i to u jednu skolu koja ima sistem ucenja poput
hrvatske gimnazije. Nama skola pocinje 11og osmog.

E da... Jucer smo ja i cijela moja obitelj isli prvi put
u kino ovdije na gledanje "Dark Weater"-a! Ljudi moji,
ne znam kako da vam objasnim kako im je kino super!
Ovako, ima 6 sala i u svakoj sali igra drugaciji film. Od
"Herbia" pa do "Bewitched"-a! Sale su prekrasne; imaju
klimu, superudobne fotelje/sjedala...a tek zvuk!!!
Zvuk i je fenomenalno glasan! Tako da se u tom kinu
jednostavno ne moze pricat! Bas je bilo gust. Slijedeci
vikend idemo opet.

Sto se frendova i deckiju tice, jos se nisam ni sa kim
previse zdruzila, iako bih mogla jer oko nase kuce se
kostantno muvaju mladi i zovu me.
A decki... stalno me gledaju i fijucu zamnom(ili zbog
toga sto sam zgodna ili zato sto nikad nisu videjeli
punkericu :)). Cak se jedan bio upricao samnom.
Bio je crni Jamaikanac, visok i pristojan. Radio je
kao kuhar u nekom kaficu. Pitao me broj, ali ja mu
nisam dala. He, he!Nedam se ja nikome! Barem ne jos...

Ostalo je sve kao i prije. Sad vas pozdravljam i kissam sve od reda!
KIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!
- 22:43 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>