ponedjeljak, 24.07.2006.

bez naslova :)

Ma svidjelo se meni pisat ovo nadam se da niko neće čitat ove moje gluposti. U glavnom valja mi još sat vremena izdržat na poslu, svi su po godišnjim na moru, a ti se dragi moj @ kuhaj na +40 u hladu i sanjaj o nekim dalekim morima,plažama punim svakojakih ljudi koji leže na svojim ručnicima i guštaju u vrelini sunca. Malo me neka depra spucala al nadam se da je to prolaznog karaktera.
A sutra bi trebali saznat i ime našeg novog izbornika. Bilić ili Ivanković pitanje je sad. Mada su više dosadili i Bogu i narodu sa nagađanjima, da se mene pita ja bi dao priliku Biliću. Ali neću vas više sa tim dušiti.
Mislim da ću ujutro imat više inspiracije napisat nešto pametno........sad sam već umoran od života a i kavica mi je potrebna

- 13:54 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.