Schizophrenic Conversations

utorak, 05.09.2006.

malo me nema, pa me ima

Baš tako! Malo me nema, pa me ima, pa me opet nema, pa me opet ima... I tako dalje... Ma na poslu stalno surfam netom pa mi se kompjuteri zgadili.

Jutros idem na posao (radim od 7, i još je nedjelja) i gledam ta sva lica kako se vraćaju iz noćnog života, Trijezni, polupijani i pijani ljudi (uglavnom ovo treće) sjede u tom tramvaju i spuštaju se ispod svog ponosa i onoga ljudskog. Izgledaju kao životinje krvavih očiju, zmazani od bljuvotina, povlačenja po podu. Lica su im ispijena, blijeda. Cure su u tako kratkim šosevima da im se sve vidi dok sjede onako raširenih nogu na stolicama novoga tramvaja i lupaju glavama o staklo ostavljajući onaj odvratni trag na njemu... Kuda je otišlo vrijeme kada si mogao normalno izaći i ne naletjeti svakih 5 minuta na osobu sumnjiva morala, ponašanja, tako pijanu da ne zna za sebe, a ni okolinu??? Zar je tako super otići van i pretvoriti se u životinju??? Dapače, biti gori od tih stvorenja, vođen surovim motivima da se napije i pojebe nešto?! Muka mi je od tih silnih ljudi kojima u životu jedino ovakava zabava donosi "radost".

Idem dok se nisam još više razočarala u ljudski rod...
Doviđenja

05.09.2006. u 13:00 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Just that... Schizoprenic conversations

Linkovi

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada


Daleko od istine

kako si glup
kako si ohol dragi moj
sudiš o mojim osjećajima
kako si ružan
u svojoj nezrelosti dragi moj
izvještačen
bijesan
neshvaćen
na tvome licu praznuje veliko ništa
i da živiš tisuću godina nećeš uspjeti
daleko od istine
daleko si ti od istine