< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga i nešto o meni....




Test o meni...riješi i vidi dal me poznaješ....

DEBBIE
DDelightful
EExotic
BBubbly
BBrave
IInnocent
EEntertaining
Get Your Own Name Acronym


Moj MSN...-> debbie_ja@hotmail.com

Moj drugi blog ( onaj novi )

NADIMAK:debbiewink
ŠKOLA:osnovna....bang
NAJ FRENDICE:Elvy.Mateich i Tejakiss
HOBI:jahanje...naughtyyesthumbup

Elvy,Jan i ja...( ja sam skroz desno)

Debbie voli~ svoje frendove,svoj mobi,soj razred,moju Nikicu i moju Bellu

i sve šta volim...heheroflrofl

Debbie ne voli~ umišljene ljude,laži,dvolične ljude,blitvu i svo drugo povrće,paukove...



Evo samo da vas podsjetim kako izgleda moja Niki

~linkichi~

Moj drugi blogić o konjima i ranchu...


...Mateich...kiss
...Anna... kiss
Naj dizajnovi Crua ima ful dobre dizajnove pogledajteyes
Janchek...maj frendyesyes
...Anna & Samra...thumbup
...Dunja... thumbup
Ludacha... cool blog posjetite thumbup
...Mya...
Geisha dizajn...Pogledajte cool...thumbup
Roberta...cura sa ranchayes

JoŠ nEšTo...

Youtube
Chat...
Slikiceee




Put The Big Red Button on your site

Evo pjesmica od Rihanne-Umbrella
[Jay-Z]
Ahuh Ahuh (Yea Rihanna)
Ahuh Ahuh (Good girl gone bad)
Ahuh Ahuh (Take three... Action)
Ahuh Ahuh

No clouds in my storms
Let it rain, I hydroplane in the bank
Coming down with the Dow Jones
When the clouds come we gone, we Rocafella
We fly higher than weather
And G5’s are better, You know me,
an anticipation, for precipitation. Stacked chips for the rainy day
Jay, Rain Man is back with little Ms. Sunshine
Rihanna where you at?

[Rihanna]
You have my heart
And we'll never be worlds apart
May be in magazines
But you'll still be my star
Baby cause in the dark
You can't see shiny cars
And that's when you need me there
With you I'll always share
Because

[Chorus]
When the sun shines, we’ll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be a friend
Took an oath I'ma stick it out till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we'll still have each other
You can stand under my umbrella
You can stand under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh eh eh eh)

These fancy things, will never come in between
You're part of my entity, here for Infinity
When the war has took it's part
When the world has dealt it's cards
If the hand is hard, together we'll mend your heart
Because

[Chorus]
When the sun shines, we’ll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be a friend
Took an oath I'ma stick it out till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we'll still have each other
You can stand under my umbrella
You can stand under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh eh eh eh)

You can run into my arms
It's okay don't be alarmed
Come into me
There's no distance in between our love
So go on and let the rain pour
I'll be all you need and more
Because

[Chorus]
When the sun shines, we’ll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be a friend
Took an oath I'ma stick it out till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we'll still have each other
You can stand under my umbrella
You can stand under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(Ella ella eh eh eh eh eh eh)

It's raining
Ooh baby it's raining
Baby come into me
Come into me
It's raining
Oh baby it's raining



JAPANSKI ZA POČETNIKE
Moj otac je u kupatilu = Tatami Setushira
Mislim da mu se dopadaš = Chetekara
Mislim da mu se jako dopadaš = Chetekara Samotako
Vrijeme je da krenem = Odokuchi
Lijepo što ste svratili = Idikuchi
Trenutno je zauzet = Ribukara
On se šali s vama = Ate Zayebawa
On ne predstavlja prijetnju = Neka Migaduwa
Mislim da smo se izgubili = Yao Kudasada
Prijatno = Malodishi
On se toga plaši = Nemamuda
Očuh = Mamukara
Mačeha = Mometati Pushikaru
Svekrva = Wadidushu
Homoseksualac = Kituima Kitupushi
Lezbijka = Imapitsu Ocheribu
Nju ne interesiraju muškarci = Owariba Nechekara
Super mi je s njim = Tura Miduboko
On je spavao s njom = Natako Yenakitu
Seks = Kita Upitsu
Želim seks (M) = Nakitu Minayashi
Želim seks (Ž) = Udjimi Upitsu
Analni seks = Kitakara Teudupe
Oralni seks = Aypopu Shimikitu




aaa kako sjatkoo...cerek

bas je jepo...

sjatkooo...cerek

a kmeee ovo je tuzno...no

subota, 30.06.2007.

ekipo znam da me duuugo nije bilo al jbg...hmmm...neznam sa da pisem...sad je pocelo ljeto i sad sam po cijele dane na moru i vani pa ono...
nece bit bas posteva...
dosadno je ...
nemam sa napisat o danima jer ih provodim na moru a tam je sve normalno...
al vi mi slobodno pustite komentare i ja cu vas komentirat kako stignem i citat al ja sad stvarno necu imat vremena za nove posteve,naravno iznimka ak se nes spesal desi...smijeh


pozz ljudi end ofkors kismahkiss



| komentari (64) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.