< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

...vidjet cete sami...

...mala anketa...

StA mIsLiS O MoM BlOgU????
dObAr!!!
Ok!!!
StRaVa!!!
uZaS!!!
  
pollcode.com free polls



...nesto o meni...

Ime:Josipa
Prezime:Nije bitno
Nadimak:Jopica,Jopa,
Jose,parizer
Imam:13 god
Navijam za:Rijeku
Skola:Brajda(nazalost)
Razred:7b
Omiljena boja:Zelena,Plava,
Bijela
Slusam:Sve i svasta


...volim...

...mamu...
...svojeg psa(oggy)...
...prijetelje...
...prijateljice...
...svoje tenisice...
...svoj krevet...
...komp...
...jednog decka...
...votku...
...bambus...
...pivo...
...ljeto...
...zima...
...zivotinje...
...rijeku...
...cajke...
...zajebanciju...
...decke...


...ne volim...

...umisljenost...
...dvolicnost...
...svoju bracu...
...profesore...
...jednog decka...
...skolu(naravno)...
...dizanje za skolu...
...pospremat kucu...


15. Najvažnijih školskih pravila!!!!

1. Ne dolazi u razred ako baš ne moraš!
2. Ne piši zadaću kad uspiješ prepisati!
3. Pred profesorom žvači žvakaću samo nakon "čik"-pauze!
4. Ne poželi u wc, jer nema ventilacije!
5. Dok profesor piše po ploči, piši i ti, ali po klupi!
6. Ponekad zabljesni najnovijim forama!
7. Zakasni na sat tako da te uopće ne puste unutra!
8. Muški pustite kosu, ženske skratite suknje!
9. Ne dopustite da profesor uđe u razred poslije vas!
10. Kada dođeš na kontrolni ne zaboravi šalabahter!
11. Voli svoj šalabahter kao samoga sebe!
12. Ako netko zaboravi šalabahter, posudi mu svoj!
13. Kažu da je rad zdravlje - živjela bolest!
14. Kad osjetiš želju za učenjem, samo sjedi i proći će et, vjeruj ovo djeluje!
15. Ponavljanje je majka znanja - što više ponavljaš razred, znaš sve više i više!!!


So Sick Video
So Sick lyrics - Ne-Yo lyrics














Ne-Yo Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com



Blogovi koje posjecujem

IvA-cura je super,posjetite njezin blog...
BaRbaRa-cura obozava sk8terske decke...
EnA i ZoRa-super cure
EvA-cura je zakon,obavezno joj posjetite blog...
NeVeN-zakon decko,zabavan posjetite mu blog i ostavite puno kom...
AnDrEa-zabavna,spaljena cura posjetite je obavezno...
KaTaRiNa-cura iz razreda posjetite joj blog...
NeRa-cura iz razreda uzasno je sramezljiva...
Su(N)kIcA-super cura ona je moja sunkica,cura je luda za green dayom
StOcAr DiNkO-jedan decko...
JeDaN DeCkO...-decko koji je lud za green dayom....
SeMsO(HrKi)-semso legenda obavezno mu posjetite blog...
TrI FrEnDiCe-moj blog s dvije best frendicama...
ŠeKi-FaŠiSt-zivi fasist posjetite mu blog ja vam kazem zivi fasist...
StElLa-cura s donje vege super je...
MaRiO-decko s donje vege slusa slipknot....
MoJ BuRaZeR-moj glupi brat nemam komentara...
NeA-zabavana cura...
NiNa-cura iz skole super curka...
AnDrEa Iz sKoLe-cura je super....
TeA V-posjetite njezin blog...
TeA I-cura iz skole,super cura...
AnJa-cura iz skole,sve najbolje o njoj mislim...
SnElLa-super cura posjetite njezin blog...
IvA I aNdElA-super i zabavne cure,posjetite im blog....
NeLa-super curka,zabavna s donje vege....

nedjelja, 25.03.2007.

hellllooo peoplleeee!!!!!!

Evo sjetila sam se i ja napisati novi post.........neznam sta da pisem nemam ideju o cemu pisat.......tako da samo cu rec da mi iva nedostaje........nadam se da ce iva procitat ovaj post......da ja neodugovlacim....stavit cu vam neke slike kako se mi zovemo u skoli......jadno znam al sta se moze!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
KATARINA-zebra...tako smo je nazvali jer ima majicu na zebru!!!

Image Hosted by ImageShack.us
ALEXANDRA-anavrin....sama se tako nazvala zato sto slusa nirvanu!!!

Image Hosted by ImageShack.us
EVA-zirafa...tako smo je nazvali neznam zasto!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
BARBARA-pile...nazvali smo je tako jer je malena i slatka ko pile!!!

Image Hosted by ImageShack.us
MILENA-mile puz cajkovic....puz su je nazvli jer stalno kasni,mile jer je to nadimak od imena,a cajkovic jer slusa cajke!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
ANAMARIA-suky ili sunkica...suky smo je nazvali po prezimenu,a sunkica sam je ja nazvala tako jer je ona mene vidjet cete dole u slici!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
ANA-cajkusa....tako se je sama nazvala jer slusa cajke!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
IVA-magare...tako smo je nazvali jer na jednom izletu ju je magarac napao i tako je dobila nadimak magare!!!

Image Hosted by ImageShack.us
JA-parizer...tako me je moja sunkica nazvala pa me svi zovu tako!!!!

AKO SAM SLUCAJNO NEKOG ZABORAVILA RECITE MI PA CU GA DODAT....
SALJEM KI$$ puzu,zebri,zirafi,piletu,ani,alex,sunkici,durdi,sovi...
vvvvvvvvveeeeeeelllllllllliiiiiiiikkkkkkkkkkiiiiiiiiiii ki$$$$$ saljem svima!!!!



| CoMmEnTaRiChI (92) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.