subota, 21.05.2016.

Ladavac, Ladavaz, Ladavcich,

Prezime Ladavac je bilo vjerojatno najrasprostranjenije prezime u župi Stari Pazin za vrijeme Pazinske knežije. Originalni oblik prezimena bio je Ladavčić, ali se već početkom 17. stoljeća ustalio oblik današnji oblik Ladavac (Ladavaz, Ladauaz). Ladavaca je bilo toliko, da su pojedini dijelovi porodice s vremenom dobivali dodatne nadimke, kako bi se razlikovali, pa tako imamo grane Ladavac Mačić, Ladavac Krašan, Ladavac Stanković, Ladavac Mikulić, Ladavac Mateša, Ladavac Jelenčić. Neki od tih nadimaka ustalili su se kasnije kao prezimena, npr. Jelenčić.
Ja sam u ovo istraživanje krenuo s namjerom da istražim porijeklo Ivane Ladavac iz župe Stari Pazin, koja je rođena 29.06.1799. i koja je moj izravni predak. To me istraživanje po ženskoj liniji dovelo i do porodica Pohusta, Benković (Bencovich), Šarac (Saraz) i Kovačić (Couacich) iz Pazina, te dalje do porodica Finderle iz Berma i tenčić (Tencich) iz Paza.
U svojim sam istraživanjima te porodice obradio sve dostupne podatke o Ladavcima u župi Pazin prije 1820 i u župi Stari Pazin prije 1770, te o Jelenčićima. Ako nekoga zanima spojiti ta istraživanja sa današnjim pripadnicima te porodice, neka me kontaktira.

- 23:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.