MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

19.11.2008., srijeda

Brisalica...

Eto...došlo je i ovo blatno i kišno vrijeme...pravo vrijeme za nas retrivere...mi to volimo...
Ma to već sve znate...nego...što sam ono htio reći...
Ah da...
Velik dio vremena, koje živim kao pasovodič, pokušavam pronaći najbolji i najprikladniji način brisanja psa po povratku iz šetnje, a pogotovo po povratku iz blatne šetnje.
Naime, nije mi baš jednostavno svaki dan psa ubacivati u kadu pa ga kupati pa ga brisati i sušiti pa nakon svih egzibicija još i pospremati čitav stan..ne, ne...mislim da to ne mogu...
A šta mogu...mogu prije ulaska u stan brisati psa...prvo u mokro pa onda u suho...
Prvo sam probao s ručnicima...nisu loši, ali se nakon dva brisanja zaprljaju toliko da ih jedino možeš oprati na iskuhavajućem načinu rada perilice za veš...to mi ne odgovara...pogotovo ne sada kada je bebulinkina robica preuzela primat pri pranju rublja...
Nakon toga odlučio sam se za jednokratnu upotrebu kojekakvih starih krpa, plahti, majica...to je bilo kratkog vijeka...ne upijaju dobro vodu, često su to neki klizavi materijali pa nisu u stanju skinuti blato sa pseće dlake, a takav način je pravi primjer prekomjernog i neisplativog trošenju resursa...
Nakon toga na red su došli kojekakvi jeftilen ručnici, ono, po 5 kuna na rasprodajama...zamisao je bila da svaki taj ručnik, uz svakodnevno ispiranje, potraje po 4-5 dana...ma je...koliko para toliko muzike...jako sam slabo tim ručnicima mogao obrisati psa, a da ne govorim o ispiranju ručnika prije naredne upotrebe...skoro pa nemoguće...
Uz put sam gledao kojekakve krpice i ručnike za brisanje pasa koji se nude po specijaliziranim trgovinama opremom za kućne ljubimce...skupo, a nikako rješenje koje bi mi bilo zadovoljavajuće.
A onda jednoga dana, šetam ja tako po dućanu, kupujem potrepštine za bebulinku, kad od jednom predamnom se kao obasjana pojavi ona...Vileda krpa za brisanje poda...rekoh, to bi moglo biti to...hop. komada dva u košaricu...
Super rješenje...krpa izvrsno upija vodu...može se super i jednostavno isprati i osušiti pa kao takva koristiti i za suho brisanje psa...može se bez problema koristiti po mjesec dana u manje zahtjevnim vremenskim uvjetima, a oko dva tjedna potraje u zahtjevnijim vremenskim uvjetima...nakon toga ju jednostavno bacim i zamijenim novom...što financijski stvarno nije neki problem...
Sve u svemu, kvalitetna i zahvalna dlaka moga psa jako se dobro slaže s Vileda krpom za pod...
Si ju...

- 07:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići