MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

29.09.2008., ponedjeljak

Nedjeljne šetnje

Bole me noge...stvarno ne znam koliko smo kilometara ishodali ovu nedjelju...milijun...
Prvo smo u jutro krenuli u šetnju sa moon...onlajn poznanicom koja šeta rutama kojima i mi znamo protumarati...pa rekosmo, ajd da se vidimo...kako je moon vlasnica četiri tornjaka iznimno sam se veselio susretu (moon nemoj ljutiš, ali četiri tornjaka na hrpi su ipak jača od tebe). Želio sam promatrati kako se odvija komunikacija između utvrđenog čopora tornjaka i mog pesonje pridošlice.
No moon iz tehničkosigurnosnih razloga nije došla sa tornjačkim čoporom, povela je vješticu (tako ju ona od milja zove).
Tu nekih problema u komunikaciji nije bilo, sve je teklo glatko i očekivano. Tornjakuša stara 7 godina prvo je pristojno bočno prilazila mom psu koji je jurio prema njoj, ponjušili su se i moje psetance ju je počelo ljubiti po njušci...ona je samo kao prava starija ženska micala glavu i jasno davala do znanja da je ona tu šefica i da nema s njom igre...psetance bilo je dosadno u svojim pokušajima da ju pozove na igru i kada je šapom gurnulo šeficu, dobilo je prijeteće režanje u uho i tu su stvari sjele na svoje mjesto. No u naletu pubertetske injekcije koja ga udara posljednjih par dana, moj je pesonja, da pokaže kako je fakin, odbio poslušati naredbu da ne ode na kupanje u Savu. Zapravo sasvim me frajerski izignorirao, tako da sam ga po izlasku iz save morao dohvatiti za šiju i poleći...otišli smo bez njega nekoliko stotina metara i kada sam ga pokušao dozvati nije me čuo, ali fakat nije čuo jel smo bili predaleko.
Ističem ovo iz razloga što nije rijedak slučaj da vlasnici pasa misle da je pas neposlušan, a pas zapravo u šumi zvukova oko sebe (automobili, tramvaji, drugi psi, vlasnici pasa koji pričaju i galame) jednostavno i stvarno ne čuje poziv svoga vodiča...treba prići malo bliže i opet veselo i psu zanimljivo ponoviti poziv...i pas će vrlo vjerojatno doći.
Tako da...vratio sam se malo prema njemu i pozvao ga...nakon što smo utvrdili pozicije u novoosnovanom čoporu mogli smo krenuti dalje u šetnju u kojoj se moj pas držao "vještičinog" repa i pratio ju je i radio što i ona, a moon i ja smo mogli malo u miru porazgovarati...bili su fora psi...sve u svemu dobra šetnjica...

"vještica"
Photobucket

Utvrđene pozicije
Photobucket

Kud "vještica" tu i ja
Photobucket

Pas ide k meni, a "vještica" šefica pita...di ćeš...
Photobucket

Gotovo da nisu vadili njuške iz trave
Photobucket

Nakon druženja s moon i "vješticom" otišli smo doma...samo kratko...jer nakon ručka slijedila je obiteljska šetnja gradom...
Pas dugo nije bio u centru grada i mislio sam da će možda biti malo zbunjkan no prevario sam se...stvarno je jako dobro socijaliziran sa životom u velegradu. Super je pratio, mirno gledao svijet oko sebe, slušao svaku moju riječ, kada mu nešto nije bilo jasno pitao je i odmah dobio odgovor...bilo je gušt šetati u jesenskom Zagrebu koji sasvim dobro izgleda u tom godišnjem dobu...nije to samo zbog kestenjara na uglovima ulica...stoji mu jesen...

Hop za sreću
Photobucket

Viš ti kulturnog psa
Photobucket

Što je konjanik bez psa
Photobucket

Ah koliko vode skače, a ja se ne smijem kupat
Photobucket

Tu smo ispreskakali sve ove mramorne kocke
Photobucket

I sad bi kao trebao izračunati kilometražu...paaaaa, jedan polumaraton smo ishodali...zar ne...

- 07:52 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići