MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

26.09.2008., petak

Osjećaju li psi svjetsku financijsku krizu...

Čak i ja koji se iz petnih žila trudim živjeti u nekom svom malome svijetu...čak i ja koji se trudim ne puštati ovome svjetskom sivilu da me nagrize i popije...čak i ja koji blagog pojma nemam o financijsko-političko-interesnim igrama...čak ni ja ne mogu zažmiriti na svjetsku financijsku krizu.
Da, već neko vrijeme skoro pa i na džambo plakatima viđam taj pojam...svjetska financijska kriza...ne kužim ja baš precizno što to znači, ali bit će da se nešto po tom pitanju događa kada i klinci na klupici u parku sve manje govore o onoj zgodnoj maloj iz druge klupe do prozora, a sve više govore o nekakvim novčano socijalnim jadima koje svakodnevno proživljavaju, bilo osobno, bilo gledajući ih sa strane.
Pa da, izgleda da se stvarno nešto događa i ja osjećam da je novca sve manje, a izdataka sve više...troškovi stalno mic po mic rastu, a količina dukata koju kroz mjesec zaradim ostaje ista...no dobro...moja mala obitelj je skromna pa se u toj skromnosti nekako uspijevamo pokriti s dekicom koja nam je na raspolaganju...ali remen se steže, polako ali sigurno. Srećom pa imam još slobodnih rupa za stezanje remena, što mi ostavlja mogućnost da na uštrb sebe pružim više mojim najbližima.
Sve to skupa zajedno natjeralo me zamisliti se oko nekih drugih stvari koje primjećujem. Sve je više i više napuštenih pasa...udruge i azili koji pokušavaju pomoći napuštenim psima pretrpani su novopristiglim napuštenicima...oglasnici po raznim forumima doslovno bujaju punjeni oglasima u kojima se traži pomoć ili udomljenje pasa kojima je to potrebno...na kraju krajeva i ovaj blog često služi kao oglasna ploča za ponekog psa kojemu je potrebna pomoć.
Uz sve one već poznate razloge zbog kojih bezosjećajni ljudi napuste i odbace svoga psa, kao da je kakva pokvarena igračka ili potrošeni flomaster, u posljednje vrijeme mi se svjetska financijska kriza čini kao još jedan dodatni razlog za takav težak čin izdaje svoga pasodruga.
Zašto tako mislim???...pa sve je više napuštenih čistokrvnih pasa, pa čak i nekih rjeđih pasmina...dakle pasa koje su očito ljudi morali platiti, neke od tih pasa i dosta skupo, evidentno je po izgledu i stanju tih pasa da je o njima i prilično dobro brinuto sve dok nisu završili na ulici, napušteni i sami. Razmišljajući malo o tome, naučen na prethodno spomenuti pojam svjetske financijske krize, nisam mogao ne pomisliti da je baš to uzrok ovoj pojavi...pojavi sve većeg boja napuštenih pasa od kojih je čini mi se u znatnom porastu broj čistokrvnih pasa.
Na kraju mogu samo reći...nadam se da me neće slomiti ta svjetska financijska kriza o kojoj toliko slušam u posljednje vrijeme...ne daj bože da dođem u tako tešku situaciju u kojoj neću moći pronaći komad kruha i zdjelicu vode za svoga psa...ne daj bože.

- 07:55 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići