MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

24.09.2008., srijeda

Kod prijateljice na poslu...

Kako se nikako uloviti u nekoj šetnji dogovorili smo viđanje s našom pasoprehranoguruicom u njezinom poslovnom okruženju...
Prizemna je to zgrada sa nekoliko kancelarija i pridruženim skladišnim prostorom, a ispred zgrade je ne prometan i po malo pust prostor koji se koristi za parkiranje automobila. Kada smo došli pomislio sam, baš super da ima vani toliko prostora pa će pas nesmetano biti pušten...zovem telefonom da javim da smo stigli pa da se nađemo vani...kaže pasoprehranoguruica da šta ne uđemo...ja malo zbunjikav, pa to je ipak poslovni prostor, mislim si...no ona nas dočekuje na vratima i ja puštam psa...naravno da pas šapkom i kapom dijeli puse i mazi se...pozivaju nas ući...
Kako više manje nemamo problema s pristojnim ponašanjem ulazimo u poslovni prostor...prvo ja pa onda pas...puštam psa...ludilo...preplašio sam se da bi pas pusama mogao ne daj bože potaknuti kakvu rastavu braka...a od maženja, bojao sam se da bi pas od maženja mogao promijeniti oblik, gnjeckali su ga kao kakvog plastelinka dok je veselo mahao repom i uvaljivao se sve dublje i dublje pod kožu nasmijanih ljudi.
Nakon toga se situacija malo smirila i ja sam se krenuo družiti sa pasoprehranoguruicom dok je pas nastavio polako prenjuškavati svaki pedalj novoga prostora u kojem se našao...prisustvo psa nije niti malo ometalo radnu atmosferu, pas nikome nije smetao, a ja sam budno pazio da ne napravi nešto što bi prešlo granice pristojnog ponašanja...iskreno, iznenadio sam se koliko je pas bio pristojan i poslušan...svi su nas hvalili i uživali u našem odnosu, odnosu pas vodič u kojem nekim nevidljivim vezama sve nekako funkcionira onako kako bi trebalo...bio sam ponosan...priznajem.
No ono što ću svakako istaknuti...u trenutcima dok smo bili u interakciji sa ljudima koji tamo rade nisam na njihovim licima primijetio ništa drugo osim nekakvog pozitivnog raspoloženja koje je pas dodatno potaknuo svojim veselim repom i vlažnim pusama...nikoga nije smetala po koja dlaka na odijelu ili kapljica sline na rukavu nove košulje...sve te stvari sakrile su se u dobrom i ugodnom druženju.
Pas je bio toliko umoran od tih 45 minuta "rada" da je kod kuće odmah zaspao...morao sam ga buditi za predvečernju šetnju...jadni mali umorni pas.

- 09:34 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići