MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

22.09.2008., ponedjeljak

Kao da nisam u ZG

Po povratku s mora vratili smo se našim zagrebačkim šetnicama...pa nisu te šetnice ni tako loše...naprotiv.
Zapravo, najčešće šetamo savskim nasipom...na svim mogućim lokacijama...mijenjam lokacije šetanja po nasipskim terenima kako ni psu ni meni šetnje ne bi bile monotone...uvijek je zanimljivo pronjuškati i pretražiti teren na kojemu nismo bili desetak dana.
Photobucket
Šetamo uglavnom u kasnim popodnevnim i ranovečernjim satima, hm da, često nas zbog toga uhvati i mrak pa su nam, uz to što su fotografirane mobitelom, zato često fotografije lošije kvalitete...no mislim da ćete na njima ipak uspjeti uhvatiti djelić našeg doživljaja.
Photobucket
Često mi se dogodi da šetajući uz savu i promatrajući floru i faunu koja obitava na njenim obalama, na tren sasvim zaboravim da živim u užurbanom mravinjaku velegrada...sada kada su dani hladniji i kišniji, često smo u našim šetnjama sami sa po malo skrivenom prirodom koja nas okružuje.
Photobucket
Pas je totalno zadubljen u sva svoja osjetila kojima upija okolinu te samo povremeno pogleda gdje sam ja i imam li kakvih zadataka za njega...naravno da se nađe po koji zadatak u vidu traženja predmeta u visokoj travi, ili kakva vježbica koju treba uvježbati, no uglavnom su to opuštene šetnje i za mene i za psa.
Photobucket
U tom opuštanju pas često pojuri za kakvom patkom i vranom pa čak i zecom, ili pak ostane hipnotiziran brzim lastavičjim letom uz savsku vodu.
Photobucket
Photobucket
Čak smo u nedavnoj šetnji u trk natjerali i lisicu ili lisca koji je u svježem sijenu savio gnijezdo i očito se spremio tu provesti noć...i pas i ja smo ostali po malo zbunjeni neočekivanom i neuobičajenom pojavom pa smo u mjestu gledali kako lija juri prema jarunskom jezeru na koncert Hladnog piva...pas čak nije niti potrčao, gledao je moju reakciju koja je bila potpuno mirna pa ju je ispratio istom takvom mirnoćom.
Photobucket
Sve u svemu bude zanimljivo...nekako si tu, u Zagrebu, a opet on kao da ostane skriven iza zemljanog zida nasipa...nekako kao da si odmaknut u neki svijet koji nije dio zagrebačkog asfalta.
Isprašimo mi tako u šetnji i po sedam osam kilometara, kada to obaveze dopuštaju...pa isfriškani prohladnim zrakom i često okupani kišom jurimo u naš topli dom...na uspavljivanje bebe...pa na spavanje...

- 07:30 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići