MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

11.08.2008., ponedjeljak

Sitno brojim...

Kao zatvorenik u kuli bez pogleda na svijet, u tami, umornim rukama grebem po zidu još jednu recku...još takovih četiri i eto godišnjeg...
Daj bože da ovaj tjedan što prije prođe pa da se moja mala obitelj ne razdvaja narednih nekoliko tjedana...
Kad tako razmišljam...pada mi na pamet prošlogodišnji odlazak na more...beba i ženica još su bile u komadu...pas ludo štene...i baš smo se veselili ljetovanju...i pas se veselio...pa ne znam baš...
Od trenutka kada smo se počeli pripremati za odlazak na more pas je bio van sebe...stalno je hodao za nama...valjda u strahu da ne odemo bez njega....stalno nam je ležao na putu...stalno nas je imao na oku...zavlačio se kraj posloženih torbi i kutija...motao se pod nogama...vjerujem i da nije spavao tih nekoliko noći...
A ujutro na dan polaska...kada sam posudice za hranu i vodu spakirao u pasoruksak...drama...uzvrtio se i uznemirio pas...nije znao kud bi i šta bi...
Ma smirivali smo mi ludo štene i govorili mu da ide s nama ali ništa nije pomagalo...
Kada sam odnio sve stvari u auto i vratio se po psa, on je žalosnih očiju s upitnikom nad glavom mirno gledao u mene kako izlazim i iznosim i posljednji paket...ja sam ga promatrao krajičkom oka i kao krenuo zatvarati vrata bez da sam ludo štene pozvao da izađe...kada sam zastao sa zatvaranjem vratiju i pozvao psa...pih, u maniri najboljih svjetskih sprintera pas je izjurio iz stana uz veselo mahanje repom i opskakivanje oko mene...kod auta sam ga morao vezati jer od njegovog ludovanja nisam mogao do kraja posložiti stvari...kad smo krenuli pas se smirio..i stoički podnio put...čak i čekanje u trajektnoj luci na plus četrdeset...
Ove godine pas je još na miru...ili još ne kuži da se spremamo na put...ili, a nadam se da je tako, nam u potpunosti vjeruje i zna da ide sa nama...
Samo još četiri dana...

- 07:55 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići