MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

01.07.2008., utorak

Pas...pij vode...

Nemam poima...tolike vrućine...i pas koji nije baš neaktivan...a pije malo vode...ili mi se čini...
Nakon jutarnje kratke šetnje pas mooožda lizne malo vode...
Nakon jutarnjeg obroka...ništa...niti ne lizne vodu...
Nakon kasnije malo duže šetnje sa ženicom i bebulinkom pas popije punu posudicu vode...
Moooožda pas lizne malo vode kada ja dođem s posla i dam mu prešanu kost za žvakanje...e pa kad ju prožvače nekada lizne malo vode...
I na večer kada se vratimo iz šetnje i nakon što klopa, popije pola posudice vode i onda čeka da mu dam još friške vode jer mu je ova zamuljana od hrane koju je netom prožvakao pa popije još pola te friške vode...to bi nekako bilo malo više od posudice vode...
Dakle ukupno kroz dan...ma šta...moooožda tri posudice vode...
Nemam poima...jel to dovoljno? Možda mi se to čini malo jer je pas kao štene gutao hektolitre vode? Možda su u šumi?
Mislim...ja ne nosim vodu u šetnje, osim kada znam da će šetnja trajati dulje od dva sata...u tom slučaju osiguram da pas može popiti vode...
Zapravo...koliko got to zvučalo čudno...vodim se mišlju, ako meni ne treba vode u šetnji da onda ne treba niti psu. Jednako smo fizički aktivni, hodamo, jurimo, igramo se i ako ja nisam žedan onda smatram da niti pas nije toliko žedan i da mu je sasvim dovoljno napiti se vode kada stignemo kući...a količine koje popije kada dođemo doma nekako mi to i potvrđuju...
Ono što mi pada na pamet...pas je dobar dio dana u klimatiziranom brlogu pa mu vjerojatno nije vruće i onda zbog toga i nema potrebu za nekim većim količinama vode...nekako mi ima logike...
Tu moju brigu oko pijenja vode pas je počeo koristiti kao instrument da pokuša dobiti još nešto za jelo...jer kao...on pije kada se najeo pa ako se nije najeo ja ću mu dati još jesti da ga dobijem piti vode...možeš misliti...skužio sam te mali pas i neću udahnuti te tvoje fore...žao mi je...
Poučen dosadašnjim iskustvima i naučen na razne manipulativne sposobnosti moga psa, odlučio sam ignorirati priču, ali uz budni nadzor situacije...
Mali pas...voda ti je stalno dostupna pa ti pij koliko i kada želiš...

- 08:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići