MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

16.06.2008., ponedjeljak

Pripremio si psa za bebu...kako?

O da da...kroz naš odgoj prije nego je beba došla radili smo svakakvih zezancija....
Kažem zezancija jer se u najvećoj mjeri psa na bebu pripremalo tako da mu se izrađuje strpljivost, naglašava njegova pasminska stabilnost i da ga se privikne na sva eventualna gnječenja, tupkanja, lupkanja, natezanja i ostale bebine nenamjerne i slučajne nepodopštine koje mislim da je teško izbjeći kada su malo dijete i pas u interakciji. Namjerno kažem nenamjerne i slučajne nepodopštine...jer sada tek slijedi zahtjevan period...a to je naučiti bebu da se primjereno odnosi prema psu...uh...s obzirom na to koliko je beba oduševljena psom i kako ne postoji ništa čemu se toliko veseli kao psu i ne postoji ništa toliko zanimljivo što ne bi ispustila iz ruku zbog pipkanja psa.
No da se vratim na odgajanje psa koji će živjeti s bebom...
Pas je učen da sve igračke i keksiće uzima nježno iz ruke...jednostavno...ako pas krene žustro i neoprezno uzimati ponuđenu igračku ili nagradicu ja mu ju ne bi dao...svaki puta kada bi pas to činio nježno i pažljivo predao bih mu nagradicu ili igračku i pohvalio ga. Zatim, pas je učen da ne smije uzimati predmete koje sam bacio ili ispustio bez da mu ja to dopustim...dakle ispustim predmet...ako pas jurne prema njemu blokiram ga tijelom i ne puštam ga da priđe predmetu...kada se pas smiri kažem mu da čeka i odmaknem se tako da predmet ostane između mene i psa...pas čeka...kada kažem "možeš" pas uzima predmet uz moje veselje i odobravanje te igru ako je odbačeni predmet bio igračka. I ono najbitnije...puno sam vremena proveo valjajući se sa psom po podu ili travi...u toj igri gnjeckao sam ga, štipao, gurao mu ruku u zube, grizao ga za uši i šape...zapravo radio sam mu sve takve i slične male gadosti koje bi mu mogla (ma zapravo vjerojatno i ne bi) raditi beba odnosno malo dijete...svaka neprimjerena reakcija psa bila je kažnjavana prekidanjem igre ili samo laganim pljuskanjem po njušci i strogim povikom zabrane...iako...pas je toliko stabilan, nježan i pažljiv da je u tim našim igrama pas stoički trpio sve moje nepodopštine.
Hvala ti pas što si toliko dobar...
Nadam se i vjerujem da ćeš i bebi biti dobar...

- 07:49 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići