MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

27.05.2008., utorak

Peludni pas...

Kih šmrk trub kih kih šmrk trub...dok ovo pišem trubim u već po ko zna koji papirnati rupčić, oči mi suze, a grlo kao da je upaljeno...o da da...alergičan sam totalno na peludi i korijene trava i korova...a sada kose prije imenovane...pa sve to leti zrakom...a ja, a ja...kih šmrk kih trub suz trub kih...
A kao izbjeći kretanje po procvalim ili pokošenim livadama i šumama...mislim...niti ne želim izbjeći...volim naše duge šetnje, volim gledati psa kako se valja po pokošenoj suhoj travi, volim ga gledati kako uskakuje u još ne pokošenu travnatu šumu koja na nekim mjestima gdje šetamo skoro pa doseže moju visinu...jednostavno...radije ću šmrcati i kihati, radije ću kašljati i otežano disati, radije ću imati upaljeno i bolno grlo nego početi šetati psa po betonu moga grada...po betonu gdje peludi nema toliko, ali po betonu na kojemu bi naše šetnje izgledale sivo i tužno kao i sam beton po kojem bi gazili.
Ali ima tu još jedna fora...mali ludi pas u našim šetnjama, valjanjima, skakanjima, igranjima na sebe sakupi sve moguće peludi koje su u tom trenutku raspoložive na tržištu...iako prije ulaska u stan malog psa dobro i više puta istrljam mokrom krpom ili ručnikom...stan miriše po pokošenom sijenu samo tako...ma miris je super, ali je problem u tome što mi je stan prepun peludi koja leta sa malog psa i koja sleta na moju već nadraženu dišnu sluznicu i uzrokuje da se moji kih šmrk kašlj trub kih šmrk problemi nastavljaju i kada dođemo kući...srećom valjda klimatizacijski uređaj izvlači te peludi koje letaju pa dok klima radi sve bude OK...stvarno ne znam što bi bez klime...
Samo molim boga da te alergije što prije prođu...i samo molim boga da te alergije ne prerastu u kakve ozbiljnije zdravstvene probleme...pri tom mislim na alergijsku astmu koja se zna s vremenom izroditi u ovakvim slučajevima...
Nadam se da će me zdravlje poslužiti...a ako ipak, nedaj bože, dođu problemi...skupa ćemo se nekako boriti protiv njih...
Apćih!!!

- 07:25 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići