MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

14.05.2008., srijeda

loptica iacta est...ili...kako se kaže donešena...

Bili jučer u bebulinskoj šetnji...ono...dugo i polako...pa tako pet kilometara njuškanja, susretanja ljudi, pasa...malo igre s gazdom dok beba spava u kolicima...sasvim dobra šetnja...
E pa u toj šetnji pas je našao igračku...nešto kao ragbi lopta...samo puno manja...mogli bi reći ragbi loptica. To mu je bilo totalna fora pa je neko vrijeme samostalno naganjao tu ragbi lopticu dok smo beba i ja kolicali pored njega. Nakon nekog vremena psu je dojadila ta monoigra pa sam se ja ubacio s bacanjima te ragbi loptice...standardno...ja bacim, pas se sjuri, potjera lopticu i onda stane i čeka da si dođem po lopticu. Tako je i bilo, samo što sam lopticu spremio u kolica i nastavio šetnju.
Beba je zaspala...odlučio sam se parkirati u hlad drveta i pustiti bebu da spava te se malo poigrati sa psom....tako i bi.
Izvadio sam nađenu ragbi lopticu i nabrijao malo psa na nju...ono...ajde pas di je loptica hop za lopticom i onda idemo za bačenom lopticom...pas se sjurio i u trenutku kada je pas uzubio lopticu ja sam veselo počeo trčati od psa pozivajući ga...to sam i prije bezuspiješno činio...i odjednom "klik"...pas je zastao, pogledao me s ragbi lopticom u zubima te počeo veselo trčati za mnom ne ispuštajući lopticu...i tako je dotrčao do mene i pustio lopticu pod mojim nogama...jeeeeeee...zaradio je porciju valjanja i maženja po travi tako da su nas prolaznici gledali i vjerojatno nazivali kakvu ustanovu u koju bi nas na sigurno zatvorili. Nakon valjanja ponovio sam igru...ista meta isto odstojanje...i uspjelo je...dva puta za redom....jeeeeee. Na treću je pas umorno ostao ležati u hladu uz lopticu i kada sam mu prišao veselo je mahao repom...nisam želio dramiti...samo sam prekinuo igru tako da sam uzeo lopticu i blago pohvalio psa...nakon toga se beba probudila pa smo krenuli kući.
Sav sam treperio čekajući večernju šetnju da pokušamo ponoviti naučeno...da vidimo jel pas shvatio i prepoznao igru.
U kasnovečernjoj šetnji...kada su svi spavali...čekao sam pravi trenutak...trenutak da se pas okrene na mene i pita...ajmo gazda nešto raditi. Tako i bi...kada je pas tražio da mu ponudim igru prvo smo malo trenirali i onda je na kraju došla loptica na red...predstavio sam ju psu kao nagradu za dobar rad i treniranje...i upalilo je...istom rutinom postigli smo da pas nekoliko puta za redom donese lopticu...jeeeeee...a onda, odjednom...pas otrči po lopticu uzme ju u zube, ja veselo bježim od njega, pas pušta lopticu i gledajući me ravno u oči zapiša teren...užas...kao da mi hoće reći...ej ti koji tako glupavo trčiš od mene, igramo se samo zato što ja tako hoću, a ne zato što ti hoćeš...ja zastajem i smireno odlazim do psa koji me hrabro i ušiljeno gleda...uzimam lopticu i smireno postavim psa u odležavanje...u odležavanju mirno prelazim preko psa, kao i obično kada se psa uči da se ne smije maknuti iz odležavanja ma šta got da se oko njega događalo...pas, iako sam ja totalno smiren i ne pokazujem ovo odležavanje kao kaznu, zna da je kriv i svaki puta kada prelazim preko njega trza se očekujući da ga zgrabim za šiju i pokažem mu zube...no ja odlučujem na ovaj način, sa smirenim odležavanjem, pokazati tko je faca. Nakon desetak minuta odležavanja ponovno za nagradu psu nudim lopticu...i igru s lopticom...i pas to prihvati i donese lopticu još tri puta...prekidam igru i u zamjenu za prestanak igre psu dajem nagradicu i porciju veselog maženja.
Sretni odlazimo kući...
Vidjet ćemo šta će dalje biti...šta će smisliti mali ludi pas...

- 08:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići