MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

11.02.2008., ponedjeljak

Tako i bi

Kako sam i obećao...uz svu moguću jurnjavu, šopinge, obavljanje zadataka koje ima jedan mladi otac i suprug našlo se vremena i za nešto duže druženje s pesonjom.
Savski nasip bilo je mjesto...vrijeme je bilo između šopinga i spremanja ručka...sasvim dovoljno vremena da se u dva dana ishoda nekih skoro pa 15 kilometara...ooop je je, fora je bilo malom pesonji ludom.
Nije vadio njušku iz trave...sve se budi pa je tako okruženje prepuno mirisa koji idu uz odlazak zime a polagani dolazak proljeća...izlaze i bude se kojekakvi poljski miševi i krtice...kukci, mušice, komarci...sve je to bilo interesantno malom ludom psu...tako da je nekoliko komaraca stradalo tako što ih je mali pas visokim skokom i preciznim škljocom ustiju pospremio u vječna lovišta.
No ipak je malom psu najinteresantnije bilo novo iskustvo...koje...po prvi puta ga je gazda pustio da odjuri zaplivati u Savi. Ma...nekako mi Sava nije mjesto za kupanje, ali kako svakodnevno primjećujem sve više ribiča uz vodu tako sam se nekako ohrabrio ispuniti malom ludom psu tu stalnu želju da se s nasipa sjuri u vodu. Ajme veselja...prvo me pas u čudu gledao i pitao jel se ja to šalim, a kada je shvatio da je moj otpust bio za zbilja...fijuuuuu...dvadeset minuta mali ludi pas je skakao po plićaku, plivao, vadio grane iz vode pa jurio do mene da se otrese...valjda misleći da je meni fora biti skroz mokar...i tako...ludilo...
Još smo tijekom šetnji sretali baš neke fora i druželjubive pse pa je bilo i jurnjave i skakanja i zajedničkog kopanja rupa i još kojekakvih psina...fora su bili svi ti psi...baš onako slobodni kako bi i sami ponekad poželjeli biti.
Naravno, to je malom psu sve sitno i ne može ga izmoriti pa smo prije večere morali napraviti bar još krug po kvartu...krug po kvartu je šetnja od 45 minuta...dakle ne baš tako kratka šetnja.
I eto...koliko je do narednog vikenda...ahhhh...

- 10:42 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići