MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

04.01.2008., petak

Pesonji će gazda smotat pitu...

Kao što su šnauceri primijetili...i ove upale vanjskog uha definitivno su povezane s alergijskom reakcijom na pune analne vrećice. Kažem vanjskog uha jer je veterinar konstatirao da su unutarnja uha čista ko suza i da je, s obzirom da se to obično skoro pa poklapa s punim analnim vrećicama, to vjerojatno povezano.
Jedino što vidim kao rješenje je nekakva promjena u prehrani psa koja bi mu kakicu učinila tvrđom i tako potakla stalno pražnjenje analnih vrećica prirodnim putem.
Prvo mi je na pamet pao BARF...kako znam ljude koji ga koriste i zadovoljni su...i krenuo sam u proučavanje BARF mogućnosti.
OK...to je hrana koncipirana na uglavnom mesu, kostima i još nekim dodatcima povrća, voća i prirodnih konzervansa. E sad...nekako nisam za to da mi prehrana psa bude utemeljena na sirovom mesu i kostima. Zašto...pa sirovo meso je ostalo iza pasa praktički u trenutku kada su se okrenuli čovjeku, a kosti psi već generacijama ne jedu i veterinari tvrde da kosti u prehrani psa rade puno više štete nego koristi...što mi nekako i može imati smisla.
Nadalje...
Stvarno sam zadovoljan sa Royal Caninom...pas se super razvija, probava je dobra, trenutno hvala bogu nemamo zdravstvenih problema uz ovaj problem s analkama...a i mogu reći da dovoljno dobro znam što i kako radi Royal Canin da mogu reći da ono što si kupio to i dobiješ (meni je to najbitnije jer neke druge razlike u kvalitetnim hranama za pse ne vidim...osim spektra koji pokrivaju).
E da...i na kraju ove sage moja je odluka...dodat ću Royal Caninu mesni pripravak koji ću sam napraviti, a činit će ga tvrdi komadi mesa (želuci i predželuci...ne želim kosti u prehrani svoga psa) koje ću samo malo prokuhati tako da i dalje ostanu tvrdi i žilavi i to ću onda dodavati u svaki obrok Royal Canina koji ću umanjiti s obzirom na količinu ovog mog mesnog pripravka.
Naime...kada sam po nekada pesonjici davao ekstra obrok kuhanih želuca i jetrica i srčeka primijetio sam da joj je dobrim dijelom kakica bila tvrđa nego kada je papila samo dehidrat od Royal Canina...pa mi, vidjevši što zapravo BARF je, ova ideja padoše na pamet.
Mislim...naštetit joj gotovo sigurno neće jer smo već to probali klopati i bilo nam je fino i nikakvih smetnji u probavi nije bilo...naprotiv.
Eto...da čujem vaša cijenjena mišljenja...pa da se bacim na kuhanje.belj

- 07:36 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići