< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

...Ovo je zapravo nastavak od mog 1. bloga...Novi blog, nove stvari, novi svijet (nema školesmijeh)...ugl. čitajte i KOMENTIRAJTE!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
MoJ 1. bLoG
PuRgErIcA
PiNk PaNtEra
FrOm ThE iNsIdE
ŠaŠaViCa
BiTcH & dEvIl (CoOl BlOg)
IvA
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ovolko vas je bilo na mom blogu od 14.07.2007. (Blog postoji od 22.06.2007.)



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Kolko vas je trenutno na mom blogu... uuu šta vas imaaaa..... zubo

users online
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Obavijesti:

Od sada možete:
---predlagati koju pjesmu želite slušati u 'pozadini' bloga
jednostavno samo u komentarima napišete: Želim tu i tu pjesmu od tog i tog pjevača (točan naziv pjesme i pjevača)
pjesme se mjenjaju svaka 3 tjedna (ako se meni ne sviđa među prijedlozima izaberem obu koja će mi se svidjeti, ili ako neću moč nać tu pjesmu isto tako nađem neku drugu među prijedlozima)

---naručivati dizajnove jel ih radim
u c-boxu u boxu ispod napišite da želite dizajn,
NPR. ''želim dizajn s konjima, da bude bijeli konj, nek bude crna pozadina, 2 box-a u obliku 'box-post-box', naslov ''Hors...'' ''...
možete mi detaljnije pisati na mail zg_girl_13@net.hr
(u mailu možete poslat sliku i nekakav detaljan opis, npr. veličina sliva, neću da mi spot viri iz okvira posta itd.)
naravno neću svima moći ispunit želju, bar ne odmah... prvo ću napraviti prvih 5, što će biti maximum na mjesec... pa ak če mi se dat sljedečih 5 itd.
---recite kaj vam se sviđa a kaj ne da to popravim...il ak ima neki prijedlog kaj da još stavim itd...
OVE OBAVIJESTI ĆE SE MJENJATI PA IH ČITAJTE!!!


O meni:
IME:Martina
NADIMAK:Mar
PREZIME:neće vam trebatsmijeh
GODINE:13 (13.11.1993.)
HOROSKOP:Škorpion
RAZRED:sad ću 8.b
BOJA KOSE/OČIJU:svjetlo smeđa s plavim pramenovima/plave
VISINA/TEŽINA:mislim da 168cm/stalno se vrtim oko 55kgrolleyes(nisam debela, thanks godwink)
ŽIVIM U...Zagrebu
VOLIM:ić van, jest, pjevat (iako baš neznam pjevatno), ljeto i sve što ima veze s njim (more, plaža, kupanje, vožnja brodomyeswink), kad dečko ima ljepe oči i osmjehcerek...
NE VOLIM:laž, ogovaranje, tračanje (pogotovo ak se mene ogovara il tračanosmijeh), bolest, dvolične ljude (tave poznajem)...
LUDA ZA:puno toganut
MRZIM:svađuburninmad (pogotovo kad se svađam s nelom, to je često, jelda nela?smijeh), prijevaru, živčanost, kad mi neko psuje (al ne mislim u šali neg za pravo), pedofile...
BOJIM SE:kad pogledam neki dobri horor pa me 2 dana strah da mi nije neko iza vrata od kupaone, naravno po noči...malo smješno al nisam jedinasmijeh
NAJVEČA MANA:tvrdoglava, vjerujem ljudima kojim nebih trebalanamcor...
NAJVEĆA VRLINA:pametna i snalažljivayes
NAJVEČI STRAH:od bolesti i smrtinamcor...
ŽELIM...postati neka poznata osoba ili odvjetnica (zasad imam dobre ocjene da upišen neku takvu školuyes)
NIKAD NE BIH...željela pušitsmokin,drogirat se, ima tog još...
NEMAM NIŠ PROTIV:pedera i lezbanaughty, upucavanjadead...
VJERUJEM:u duhove (ne mislim na duhove ko oni s plahtom i par rupasmijeh...ipak nije dokazano da ne postoje a sve više je dokaza da postoje), vanzemaljce (mislim ko kaže da u tolkom svemiru nema još uvjeta za život i da nema još nekih bićarolleyes), boga...
NE VJERUJEM:u puno toga...
LJUBAVcerek:sretno...slobodnasmijeh
TIP DEČKA:totalno se rastopim ak ima ljepe okice, osmjeh, a i volim kad ima dobru zurku, skužila sam da se palim na malo dužu kosu, al ne onak kak imaju metalci itd., neg...hmmm, kak da vam opišem.... evo pogledajte ovog na slici u 1. postusmijeh... da ima smisla za humor, da nije glup ko stup neg da ima bar malo mozga u glavi, šta če mi hodajuča lutka s šupljom glavom, da me ne vrijeđa i ne VARAburninmadthumbup... uopče nemora bit bogatgreedy, ak ima sve ovo onda je savršencerek... VOLIM SLATKEEEcerek!!!!
HOBI:slušanje glazbe, počela sam radit neke dizajnove
NAJ FREND/ICA:nela a fren neznam koji mi je naj
NAJ HRANA/PIĆE:pizzanjami, sladoled, sprite, coca colaparty...
NAJ GLAZBA (slušam):strana, us5, rihanna, bionce, zapravo sve pomalo, niš mi ne smeta tak previšesmijeh...
NAJGORA GLAZBA (ne slušam):živciraju me neke pjesme, one prastare...
NAJ FILM:imam ih puno
NAJ SPORT/KLUB:atletika, nogomethrvatska/dinamo
OBITELJ:mama, tata, seka (11 god)
KUČNI LJUBIMAC:3 zlatne ribice, prije sam imala 2 zamorćice (winny i iva), al ih više nemamno

Kontakti:

NICK NA CHATU: zg_girl_13
FREEMAIL:zg_girl_13@net.hr
MOBITEL: 098/ 967 _ _ _ _smijeh


Banneri:
EVO MOJ 'BANERČIĆ' OD MOG1. BLOGACHA:

Image Hosted by ImageShack.us


OVO JE OD OVOG BLOGACHA:
Image Hosted by ImageShack.us




Muzika:

Enrique Iglesias -...


Ajmo ekipica:

















Sličkice:

free image hosting hosted images



Dolls Glitters



Sexy Yellow Glitter Silhouette Glitters



Image hosting codes



Fuschia Pink Glitter Cowgirl Silhouette Glitters



Dolls Glitters



Friendster Layout hosted images



Dolls Glitters



Friendster Layout hosted images



image hosting file hosted images



Image hosting codes



MySpace Layouts images



Image hosted at bigoo images

Kul stvarcice:

evo... sve ono sam obrisala=)

petak, 14.09.2007.

A etosretan...

Eyyyy ljudi...kak ste?????? nadam se da ste bolje od mene jel je meni glupooooo....školaaaaaaaaburninmadburninmadburninmadpuknucupuknucupuknucumadmadmadblablablablablablaheadbangheadbangheadbang!!!!!!!!
Sad kad je škola počela nema baš puno zanimljivih stvarinamcor... i nekak nemam baš nekih tema za pisat posteve pa ću ih rijeđe pisati..... al ću uređivati box-eve... pliz me nemojte pljuvat i hvala onima koji to ne rade....
... zadnje dane hodam po ambulantama, bolnicama... neš me bolilo, sad će smješno zvučat... u prsimasmijeh, onak ko da me probolo i onda boli i do udahne i dok ne, al dok udahnem više.... vadila sam krv i prvi put mi nisu bili dobri nalazi, mislim nisu bili niti loši ali svejedno...pa sam neki dan ponovo vadila krv pa je bilo dobro... mislim normalno da 1. put nije bilo savršeno kad nisam niš jela ni pila taj danwink...kaj ne? i sad mi je puno bolje.... neš su mi snimali rad srca na ekg-u, al to sam ih ja nekak nagovorila, ipak, za svaki slučaj, za mirnu savjestsmijehnaughty, i to sam jučer obavila i sad još to moram odnjet svojoj doktorici, al mislim da je sve ok, jel ta koja mi je to mjerilaje rekla da je ok!party....
nekak mi se rade dizajnovi pa ih možete naručit, radim 6 narudžbi na mjesec, znam da je malo al školaaaaaaburninmadburninmadburninmad. 8. sam raz pa moram učit i učitburninmadrofl.... narudžbe mi pišite u posebnom c-box-u za to... i naravno u tom istom pišite koju očete pjesmu u pozadinismijeh.... narudžbe za dizajnove mi pišite na mail zg_girl_13@net.hr... ček... u c-box-u napišite da očete dizajn, a na mail mi napišite što točno želite od dizajna, kak da ima boxeve itd... ak ste skužili kaj oču reč, ak niste bum stavila u box objašnjenje.....
naravno komajte..... pusa svimaaaaaa..... pa paaaa!!!!!!!!!

Evo još ovo.... (nemam ja niš protiv bosanca)

BOSANSKI RJEČNIK:

U svijetu se kaže "Dragi kolega, dugo se nismo vidjeli."
U Bosni se kaže "Šta ima, pička ti materina!"

U svijetu se kaže "Gospodin je vrlo obrazovan."
U Bosni se kaže "Peder, jebo mater."

U svijetu se kaže "Oprostite, ali malo sam Vas duže čekao."
U Bosni se kaže "Pa gdje si ti, jebo te."

U svijetu se kaže "Mislim da niste dobro sagledali sve aspekte ugovora."
U Bosni se kaže "Jebem te ćorava!"

U svijetu se kaže "Mora da se šalite."
U Bosni se kaže "Sereš"

U svijetu se kaže "Informacija koju imate ne odgovara činjeničnom stanju."
U Bosni se kaže "Jedi govna."

U svijetu se kaže "Dobar tek."
U Bosni se kaže "Diši malo."

U svijetu se kaže "Vaša tajnica je vrlo simpatična."
U Bosni se kaže "Jel, jebeš li ti to?"

U svijetu se kaže "Koju funkciju gospodin ima u firmi?"
U Bosni se kaže "Koji je on kurac?"

U svijetu se kaže "Trenutno nismo zainteresirani za reklamu."
U Bosni se kaže "Koji će mi kurac reklama?"

U svijetu se kaže "Smatram da njegovo mišljenje ne treba uvažiti."
U Bosni se kaže "'Ko ga jebe!"

U svijetu se kaže "Ovaj projekt je lako ostvarljiv."
U Bosni se kaže "To je pičkin dim"

U svijetu se kaže "Nismo u mogućnosti da vam damo robu uz odgodu plaćanja."
U Bosni se kaže "Dam ti kurac na odgođeno."

U svijetu se kaže "Taj zakon ne treba uvažavati."
U Bosni se kaže "Jeb'o zakon!"

U svijetu se kaže "On nema mnogo utjecaja."
U Bosni se kaže "Može mi ga popušiti."

U svijetu se kaže "Hvala."
U Bosni se kaže - (taj izraz ne postoji u riječniku)

U svijetu se kaže "Oprostite."
U Bosni se kaže "Jebi ga"

U svijetu se kaže "Neću."
U Bosni se kaže "'Oću kurac."

U svijetu se kaže "Zašto odbijate daljnju suradnju?"
U Bosni se kaže "Koji ti je kurac?"

U svijetu se kaže "Ne bih se složio s Vama."
U Bosni se kaže "Jeb'o ti tu priču."

U svijetu se kaže "Vaš upit nije upućen na pravu adresu."
U Bosni se kaže "Kog kurca mene pitaš?"

U svijetu se kaže "Uputit ću mu oštar prosvijed."
U Bosni se kaže "Jebat ću mu i oca i mater."

U svijetu se kaže "On je nizak."
U Bosni se kaže "On je vertikalno hendikepiran."

U svijetu se kaže "Oprostite, molim vas,nisam Vas dobro razumio?
U Bosni se kaže "Haaa?"

U svijetu se kaže "Napokon!"
u Bosni se kaže "Fala kurcu!"
DO NOT PRESS!!!

By: Girl



| 15:27 | Komovi (1) | Print | # |




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.