MojMiha2

ponedjeljak, 29.09.2008.

ŠUNČAN DAN

Danas je konačno bio sunčan dan. U povratku sa posla sam odlučila prošeteti da razbistrim glavu nakon mnoštva tmurnih dana , a i mojih misli. Šetala sam ulicama grada, osjećala toplotu sunca na svom licu. Zatim sam skrenula u park, igra i dječiji smijeh su me vratili mislima u moje djetinjstvo. Sjećam se u našem malom gradiću svi smo se poznavali (za razliku od ovog grada u kojem sada živim).
Davnih osamdesetih je bila popularna jedna serija koja se mislim zvala Blejkova sedmorka. Ona nam je jedno vrijeme bila najaktuelnija igra..... igrali smo se u podrumima (jer prava radnja serije je bila u svemiru)...... svako je imao svoju ulogu, lijepo smo se slagali.
U stvarnost me vrati vrisak jedne djevojčice koju je druga tako vukla za kosu da se ova savila do zemlje, nisam znala uzrok njihove svađe ,ali sam se na momenat primakla i pitala zašto se svađaju a jedna mi reče :šta tebe briga....
okrenuh se i nastavih dalje........
Zatim sam otišla po sina u vrtić, tako da mi je ovaj dan protekao u lijepom raspoloženju, a nadam se da me ono neće brzo napustiti.......

29.09.2008. u 19:31 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (8)
Svibanj 2009 (7)
Travanj 2009 (8)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (12)
Siječanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (8)
Studeni 2008 (16)
Listopad 2008 (15)
Rujan 2008 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

wave O svemu po malo..............cry

LINKOVI

saraja azra Rejhana
zvijezda nova
bobata
odmor za umorna srca
lučica
fra gavun
promatram, razmišljam
santal 777
poezija duše
morska zvijezda
VJETROVI TUGE

ČASNO ISPUNI ONO ŠTO SI ODABRAO

yes"Jedan momak je upitao starca šta da čini u životu,odnosno koji put da odabere i šta od njega želi Bog.Starac mu je odgovorio:"Dijete moje,Bog želi ono što želiš i ti. Bog nikoga ne prisiljava da slijedi ovaj ili onaj put...................
Evo šta hoće Bog:da časno ispuniš ono što si izabrao."

starac P.

LJUBAV

cerek"Dirnut ljubavlju svako postaje pjesnik." - PLATON

PRIJATELJSTVO,LJUBAV

greedysretan"Prijateljsto nije velika stvar,nego milion malih stvari." -ELBERT HABERT

"Sve ono loše u nama potiče od straha, a save dobro od ljubavi."- ELENOR FARBDŽEN

U ovom varljivom svijetu nepotrebno je uzimati srcu sve nesreće koje nam se dogode.

Čovjek pun duha i u potpunoj samoći se izvanredno zabavlja.

Jedno stvarno bogatstvo je bogatstvo duše,ostala su dobra podložna velikim gubitcima.

Je li ljubav umjetnost ? Tada zahtjeva znanje i napor.

Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao.

Najsretniji je onaj čovjek koji može kraj svog života povezati sa početkom. -GETEgreedy