siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

pletenje i moji hobiji... volim plesti, pa sam tako mnogo toga isplela za svoju obitelj...

o meni...

...ja sam Marija Horvat...
...volim pletenje...
...to je za sad sve...

... ...

Free Hit Counter
Free Hit Counter

Zanimljivi blogovi

JANA

PLETENJE_TORBICA

ELLY-B

utorak, 23.01.2007.

pletenje....

Ovaj blog mi je napravila moja kćerka i ostavila da ga dalje uređujem. Bacila me doslovno u duboki bazen da naučim plivati.
Ja stvarno obožavam pletenje i općenito sve rukotvorine. Pletem dugi niz godina, ali ovih nekoliko tjedana kako sam otkrila pletenje na netu opsjednuta sam time. Stigle su mi i knjige koje sam naručila na Amazona.com Otkrila sam ih na http://pletenje.blog.hr Listam ih svakodnevno, ali se jako mučim sa engleskim. Starija kći je poželjela onaj prekrasni bolero sa naslovnice. Izradila sam cvjetić ali ne znam listove. Mlađa kći hoće remen sa našivenim trakicama. Remen sam napravila, a trakicu nikako da shvatim iz uputa. Onda sam MM-a nagovorila da mi napravi okrugli okvir sa četiri čavlića. Krenula sam tako raditi trakicu. Mogu reći da sam to brzo skužila i sad radim trakicu za taj naranđasti remen. Doduše znam samo jedan način namatanja niti ali mi je trakica dobro ispala.
Oko jedne rupe (veličine 1 cm) u dasci zabio je četiri čavlića, raspoređeni na jednakim udaljenostima jedan od drugog. Kroz rupu pada trakica. Nit počinjem namatati sa unutarnje strane čavlića pa s vanjske strane oko njega na drugi čavlić. Na početku se dva puta obiđu čavlići ( što znači da na svakom čavliću ima s vanjske strane dvije niti vune. Nit držati slabo zategnuto i početi prebacivanje niti koja je ispod, preko glave čavlića. Uvijek onu nit koja je omotana oko čavlića prva od daske (podloge) preko one gornje niti i glave čavlića. Uh, to je trebalo biti detaljno ali jednostavno…kad nabavim fotoaparat bit će lakše. Nadam se da sam nekoga potakla na kreativnost. Ako nisam bila jasna pitajte, rado ću pojasniti.



| komentari (4) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.