Moj Mali Dnevnik

Ponedjeljak 22.08.2005.

Budi me stari i kaže da počistim dnevni boravak jer on i njegovi radnici dolaze na marendu. I tako ja to nabrzinu napravio. Marendao sam s njima i poslje krenio s njima na pecanje a nisam bio dugoooo.. cura mi je napisala poruku da je danas opet đezuna odnosno da mjenja neku koja je danas trebala bit. I zato sam otišao na pecanje.

Na pecanju mi je bilo super. Ono, totalno mozak na pašu.. glat u onaj plovak na onoj mirnoj vodi. Ma zakon. I onda stari dobiva poziv. Javlja se stara i kaže da su one stigle. Cura ipak nije dežurna. I tako sam se naživcirao zbog toga. Da sam znao nebi išao pecat. Nije mi ništa javila. E jebemu. I taman se prestanem živcirat kad ono krene nas riba. Od 16:00 do 20:00 smo stari i ja natukli jedno 6-9 kila baubuški i to ljepih komada od 30dkg do već nekih koje su bile oko pola kile. Ma napunila se cijela kanta..
U 20.30 smo bili kući i taman sam mislio curi pokazat šta smo uhvatili kad ono ulazimo unutra a ono obje spavaju mama već u spavaćoj a moja cura u mojoj sobi.. I sad sam se još malo naživcirao ali manje nego prije sad mi je cura ovdje a kao da nije.. One se bude u 5 ujutro pa nije ni čudo da tako rano mogu zaspat..

Poslje sam večerao i učio informatiku oko sat i pol i jebe me taj Access.. Sutra me čeka opet puno učenje odlučio sam sjest i naučit info kako treba. Moram još dat trgovačko pravo, informatiku i statistiku a imam još dva roka.
Zaželite mi sreću!

- 13:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam:

- Dečko koji se naputovao po svijetu

- Imam 20 godina

- Živim 20 Km od mora u Istri

- Rođen sam u Osijeku

- Zauzet sam imam curu od 14.08.2004.

- Volim igrat košarku, druženja, filmove...

- I naravno Jarac sam u horoskopu a i u životu :-)