Moj Mali Dnevnik

Subota 20.08.2005.

Mirno buđenje naspavao sam se kao car. Preko dana tapijario na kompjuteru otišao do grada uplatio sportsku i promašio na kraju dana jedan zicer za 936 kuna. A ta lova bi mi sjela sjajno. Oko 7 krećem po curu koja je bila na dežurstvu i odlazimo u Rovinj u Rovinju je Rovinjaska večer. I super parkiramo pun dosta daleko od centra jer bliže nije bilo mjesta.

Dolazimo u centar i zapčujemo se na pizzu u Romu. A tamo gužva i ljudi čekaju u redu vani da dobiju stol a mi ulazimo i taman se neki talijani dižu i mi sjedamo. Zicer. Niko nam nije reko ni riječ osim konobarice i ona isto onako radi reda.. Poslje pizze malo se šetamo i završavamo pred stražnjom binom. I taman smo došli tamo u 23 i moj bratić koji bubnja ima nastup (njegov bend). I odlično tamo se malo rasplesali i svi čekamo vatromet u ponoć. I taman 10 minuta prije vatrometa se diglo tako nevrjeme da to nije za ljude svi ljude bježe sa rive u stari grad i skoro niko nije ni vidio v od vatrometa. I mi smo se zavuli isto prvo pod neku tendu onda je tenda počela puštat pa bježimo u neki mali prolaz. A ljude pred nama bježe. Kako se ljude sve snalaze u nepogodi čudno jedno. Jedna grupa ljudi je našla neki veliki najlon i četvero ga nosi a 10tak ljudi ispod njega hoda. Neki su pokrali u restoranima ono na čemu se sjedi, one spužve i s tim trčali. Najloni na glavama a neki mrtvi hladni i mokri hodaju lagano.

Čekali smo sat i nešto i kad smo vidjeli da ne misli prestat dosadna kiša onda smo se zaputili i mi prema autu. A parkirao sam daleko. Sve u svemu bila je to smješna situacija ta kiša. I tako mokri do kosti dolazimo i ulazimo u auto. Ja sam se skinio skroz do bokserica a cura je imala suhu trenerku u autu. Dolazimo doma oko 2 i ja na komp na Stronhold 2 i do 4 udri.

- 23:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam:

- Dečko koji se naputovao po svijetu

- Imam 20 godina

- Živim 20 Km od mora u Istri

- Rođen sam u Osijeku

- Zauzet sam imam curu od 14.08.2004.

- Volim igrat košarku, druženja, filmove...

- I naravno Jarac sam u horoskopu a i u životu :-)