Moj Mali Dnevnik

Drugi dio drugog godišnjeg odmora

Buđenje u nedjelju je bilo oko 14:00 užasno smo se raskantali i jučer. Samo što se to sad i osjeti. I opet se budimo taman na ručak. A baba zaklala pjetla jednog i napravila pjetleći paprikaš sa domaćim rezancima. Ma milina i opet prije ručka deda nudi rakiju. A danas nije ni Na htjeo. Poslje se opet udara po vinu djedinom. Malo Na malo više To a ja nisam mogao. I sad jedna smješna situacija: Pita To djedu mogu ja sipat još vina? A djeda kaže onako čvrsto NE! A To ostane onak zapanjen sa smješnom facom i kaže: Pa djeda zna kad je dosta! Hahahaha umirem i sad a sve je to ispalo jer je djeda malo gluh pa je on mislio da je To pitao dali da njemu sipa vina a on je odbijo jer nesmije previše a To je mislio sebi natočit. Objašnjavamo mu i ja i baka da je nesporazum neka si slobodno natoči a on opet kaže: Ne, djeda zna kad je dosta.. A Na, moja baka i ja umiremo od smijeha.. Koji lik..

Poslje podne odlazimo za Osijek. Čekmo u Cityu na naš prijevoz i dolazi po nas Tama i vozi nas u stan kod Hrene. Tamo se opet pije. Užas. Ja bježim odlazim u tvrđu u udrugu navijača i s njima na tekmu. Došli smo dva sata prije tekme na stadion i postavili transparente i koreografije. A kad smo s tim završili, završili smo na cugi. Ekipa se polako skupljala. I sve bolja atmosfera. Moji iz istre su isto bili zagrijani za tekmu ali oni su išli s Hrenom Tamom i Pom.. Ok na tekmi ludilo! Igraju Osijek i Rijeka zaboravio sam napomenuti. I Osijek je izgubio 1:0 tekma je bila i na Tvu. A navijanje jako jako dobro sa koreografijom prije utakmice i u 55minuti koreografija i bakljada. I to tako dobra bakljada da je čak bio prekid kratki jer se od dima ništa nije vidjelo. Upaljeno oko 30 baklji i nijedna nije završila u terenu. Uglavnom ludnica! Nivo i atmosfera u gradu se dižu kao nikad. Ovo je teški pokret Kohorte počeli su radit i stariji i mlađi..

Poslje utakmice idemo direktno kod Hrene jer su mi tamo stavri i usput nam se priključio i Bok koji ide samnom kuć u Rijeku sad. Moja dva istrana nastavljaju put u Novi Sad a ja kuć. Tama nas vosi na željeznički u Cityu jedem čobanac Bok čevape i u ponoć se ukrcavamo na vlak koji je trebao krenut za 15 minuta a krenio je sa više od sat vremena zakašnjenja. Kasnili smo zato jer se jedna skipna Armade i to mlađi dečki pokušali švercat vlakom. Čak smo Boki i ja pokušali sakrit dvojicu u našem kupeo ispod sjedišta. No ništa od toga. Sve su pregledali tako i ispod sjedala. I kako tako izvukli ih policajci i valjda im nešto sredili neznam šta je bilo s njima poslje. Nekako su otišli valjda doma. Mi dolazimo u Zagreb i tamo se prebaujemo u drugi vlak. I tim InterCity vlakom do Rijeke. U Rijeci sam se dogovorio sa Bracom da dođe po mene. I došao je a sad milijun nesporazuima je tu bilo trebao me pokupit njegov brat a ne on i na kraju je i došao njegov brat sa Hreljina na Jelenje da me vozi u Istru. A danas (ponedjeljak) svi oni dolaze kod nas u selo jer je kod na fešta za Velu Gospu to moj otac organizira svake godine. I tako sam išao sa starijim bratićem kući a došao je i braco samo malo kasnije. Odmah sam otišao malo prileć jer nisam spavao sve skupa ništa. Dva sata od Osijeka do Zagreba. A od Zagreba do Rijeke nikako. Inter City vlakovi su ok imaju super poslugu brzi su ali šta to sve vrijede kad su sjedalice od daske i totalno neudobne.

I tako sam ja odspavao 2 ili 3 sata i budi me cura.. Sav sam bio razjeban tako da mi je cijela gospa prošla više manje u umoru. I cura se na mene ljutila zbog toga. Ma užas jedan. A kad ona spava svaki dan poslje posla nikom ništa. I tako se najeo ja janjetine i čevapa i popio pivo i onda malo došao u sebe. Drugi dan sam odspavao do 14:00 baš sam si dušu naspavao. Utorak je. Došao mi je Kri i ugradio mi nove komponente u komp. Tako da sad imam onu konfiguraciju koju sam napisao negdje u jednom od prijašnjih postova. Poslje odlazim po curu i idemo na pizzu i tamo smo se ispričali i sredili neke nesuglasice. I sve 5. Ma uvijek se mi nekako nađemo i to mi je super. Nema drama. Nema ljubomore iako kod mene zna bit nekad al šta ja mogu. To je neki viši osjećaj. Dolazimo kuć i igramo stolni tenis do ponoći. Srijeda mi je prošla doasdno igrao sam neke igrice na kompu i počeo učit. A jučer sam učio puno. I otišao po curu opet i opet na stolni tenis koji je glavna atrakcija sad u selu od kad ga je susjed nabavio. I tako evo me danas tu u svojoj sobi 15:00 sati čekam da dođe cura i stara s posla a datum je 19.08.2005.

- 15:23 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam:

- Dečko koji se naputovao po svijetu

- Imam 20 godina

- Živim 20 Km od mora u Istri

- Rođen sam u Osijeku

- Zauzet sam imam curu od 14.08.2004.

- Volim igrat košarku, druženja, filmove...

- I naravno Jarac sam u horoskopu a i u životu :-)