Moj Mali Dnevnik

05.08. Petak

Buđenje danas u 11 opet i to aktivno. Stigli ljudi iz Baranje idu u Poreč na ljetovanje pa su svratili do nas. Stari prijatelji mojih staraca. A s njima još jedna obitelj iz mađarske. No njih kao da nije ni bilo neznamo se sporazumjeti. Al bili su dobrodošli kao i svi koji uđu u našu kuću. Spremili smo im doručak i to luksuni i ponudili cugom. Kad smo to rješili otpratili ih do Poreča u njihov smještaj, odvezli smo se s njima imali su taman mjesta za mene i staroga. Tamo smo bili s njima dok nas nisu pokupile moja stara i moja cura koje su se vraćale s posla. Pozdravljamo se od njih i odlazimo na sladoled.

Na sladoledu smo dogovorili sve šta ćemo danas napravit u kući. Tako da je pao dogovor da stari kreći hodnik a ja i moja cura lakiramo stubiše. Poslje sladoleda zaputili smo se kuć i radna akcija je počela. Dan nam je prošao na zajebanciju i lakiranje i farbanje. Radili smo sve do malo prije a rezultat je očit. Kuća je sve ljepša i ljepša.

Na kraju sam sada uspavao curu i pišem ovo za svoj dnevnik a nakon toga bacit ću se na kladionicu. Kladim se prvi put u novoj sezoni. Tako da ću spremit i izvještaj o mome klađenju na mom kladioničarskom blogu nešto kasnije uvečer www.kladionicarenje.blog.hr. To bi eto bilo sve za danas radni dan sa puno zajebancije..

- 23:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam:

- Dečko koji se naputovao po svijetu

- Imam 20 godina

- Živim 20 Km od mora u Istri

- Rođen sam u Osijeku

- Zauzet sam imam curu od 14.08.2004.

- Volim igrat košarku, druženja, filmove...

- I naravno Jarac sam u horoskopu a i u životu :-)