Moj Mali Dnevnik

Četvrtak 04.08.

Budenje u 11 ujutro. Čim sam se probudio spremio sam se i starim otišao u grad najprije na policiju. Trebali smo produžit naš boravak. Uglavnom parkiramo odmah pored postaje i stari me pita dali imam osobnu, a ja zaboravio novčanik i nemam ni jedan dokument. Dobivam komentar od starog: E mulac moj!
Kad ono on pogleda a ni on nema ni jedan dokument sa sobom. Pa kaže: Ti si mulac a ja sam ti tata, još veći mulac! Hahaha meni nešto kaže.

Odemo sa parkirališta policije i idemo u pred tvrku purisu po meso. Nakupovali smo mesa za idućih nekoliko dana. Tri pileta. Dva pureća batka. Mljevenog mesa. 6 kila mesa za pohanje od toga 2 kile punjene sa sirom. Jednu šunkaricu i jedan dimljni batak. Nekoliko hrenovki i kobasice za peč. Sve skupa ispalo 400 kuna. Zicer! Najviše se isplati otić u Puris na portu tvrtke i tamo ima svježeg mesa po znatno nižim cijenama.

Vraćamo se kuć i ja odlazim u sobu, a stari sprema ručak jedan od 2 batka je stavio peć sa krumpirom. Osjećao sam se nešto loše pa sam legao i gledao tv i zaspao. Bude me za ručak malo prije 4. Ručamo i stari kaže da i njemu nije dobro. Tako da smo poslje ručka svaku u svoj krevet. Ja sam opet krenio spavat a i on i stara. Budi me u 7 i kaže da ide kod doktora jer mu valjda još nije prošlo. A mene jeste. Nesjećam se kad je on zadnji put bio kod doktora. Očito mu stvarno nije bilo dobro.

Dok su se oni vratili ja sam malo pospremao sobu. Kad su se vratili očistili smo cijeli hodnik i cijelu kuhinju i napravili smo odličan posao. Završili smo prije pola sata a sad je 23. Poslje ja odlazim u svoju sobu malo na net i poslje malo gledat tv, starci na spavanje i tako prođe dan, ne baš interesantan ali eto..

- 23:17 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam:

- Dečko koji se naputovao po svijetu

- Imam 20 godina

- Živim 20 Km od mora u Istri

- Rođen sam u Osijeku

- Zauzet sam imam curu od 14.08.2004.

- Volim igrat košarku, druženja, filmove...

- I naravno Jarac sam u horoskopu a i u životu :-)