Moj Mali Dnevnik

Prvi dio godišnjeg odmora

Dok svi ljudi žure na more ja sam pobjegao sa njega na kopno. Točnije u moj rodni grad Osijek. Odmor na drugačiji način.

Putovao sam sa svojom babom i zapravo sam i išao kod nje i kod djeda u Baranju u Beli Manastir. Putovanje baš i nije bilo pre zanimljivo. Kad smo stigli odmah sam se bacio u krevet i odspavao. Probudio sam se sav mokar od znoja. Ljudi moji Slavonija i Baranja su toplliji od priobalja. Nema vjetra nema se čovjek kamo sakrit od te žege. Istuširam se i sjednem gledat tv a ono znoj opet počinje. Nevjerojatno sjedim mirno gledam tv a znoj teče sa mene.

Predvečer odlazim do svojih kumova u malo obližnje mjesto. Pomogao sam im malo oko uređenja njihovog dvorišta jer su baš završavali oko radova na kući. Poslje kad smo završili s tim sjedamo na terasu ispred kuće na piće. Trebalo je to bit ugodna večer uz cugu na terasi sa kumovima ali ništa od toga. Isprijećili se komarci. Zgadili su mi se i u roku od 15 minuta sjedenja vani izboli su me na preko 20 mjesta po tijelu. I ne pretjerujem stvarno. Poludio sam od njih. Kumovi su mi se samo smijali tako je to kad na nešto navikneš pa je smješno kad drugom smeta. Kuma me izmazala margarinom navodno to pomaže ali se nisam baš osjećao bolje samo sam se još više ljepio.

Nakon što sam otišao od kumova zaputio sam se u jedan bar u centru grada. A ono grozno nikog nepoznam u tom gradu jedva sam čekao da odem sutradan u Osijek. I tako se plasiram za šank. Na šanku uz mene još jedan lik i ja počnem udarat po pivu. I tak više se ni nesjećam kako ali upadam u spiku sa konobarom i sa tim likom za šankom. Upoznajemo se cugamo i spikamo ajd bar sam nekog upoznao. Spikamo tako o svemu i svačemu pa skužim da držim 7 Stellu u rukama i vidim da se već smije prekomjere. A i moj sugovornik na šanku nije bio ništa trjezniji on je udarao po Strongu. I pitam ga čime se bavi tak pred kraj razgovora i onda iznenađenje. Čovjek je: VJEROUČITELJ! Predaje u školi djeci od 5 do 8 razreda. Zabavio sam se odlično s neznancem i konobarom i odemkuć nakon 8 piva. Tek kad sam legao u krevet sam skužio koliko me je uhvatilo pivo.

I tako drugo jutro se budim mamuran oko 13 sati tuširam se jedem i spremam za odlazak kod ekipe u Osijek. Pravo ludilo bilo je tek predamnom ovo dosad je bilo lakše zagrijavanje...

- 01:37 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam:

- Dečko koji se naputovao po svijetu

- Imam 20 godina

- Živim 20 Km od mora u Istri

- Rođen sam u Osijeku

- Zauzet sam imam curu od 14.08.2004.

- Volim igrat košarku, druženja, filmove...

- I naravno Jarac sam u horoskopu a i u životu :-)