Moj Mali Dnevnik

Danas smo 22.07.2005.

Ovaj tjedan mi je protekao uglavnom radno. Sa jednim velikim iznenađenjem. DOŠLA NAM BABA moja sa mamine strane koja živi 500 km od nas i osaje kod nas do utorka idućeg jer tad sam ja planirao na godišnji odmor malo kod njih i kod svoje ekipe u Osijek.. Ništa se bitnog nije dogodilo u ovih par dana..

Danas sam također odradio svoje i imao najlakši posao dosad od kad sam počeo radit.. Samo obićno čiščenje bavalita sa poda i pokupljanje svega.. Došao sam kuć, istuširao se jeo i onda su me mama, baba i cura nagovarale da idem s njima na more, a meni se baš nije išlo i ostao sam ležat.. Imao sam namjeru odspavat malo ali mi nije uspjelo. Legao sam upalio si laganu muzikucu, upalio i klimu i ponadao se da ću zaspat. Toliko sam se uspio opustit da sam imao otvorene oči a osječao sam se kao da spavam um mi je već bio odlutao.. I ležao sam dva sata ali nikako zaspat ali sam se barem odmorio..

Taman kad sam se digao iz kreveta i spustio se u dnevni boravak susjed blizanac i moj stari su gledali neku srpsku komediju pa je doletio još i susjed Ivo i sve bilo leženo i uz zajebanciju.. Ekipa se razilazi i dolaze žene i nose jumbo pizzu.. Jao taman je sjela! Pola slavonska pola mješena promjera od 75 cm..

Poslje toga laganini priprema za odlazak u krevet.. I malo igrarije tu na blogu..
- 00:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam:

- Dečko koji se naputovao po svijetu

- Imam 20 godina

- Živim 20 Km od mora u Istri

- Rođen sam u Osijeku

- Zauzet sam imam curu od 14.08.2004.

- Volim igrat košarku, druženja, filmove...

- I naravno Jarac sam u horoskopu a i u životu :-)