petak, 28.03.2008.

..............................


Ovaj vikend nam je bio prekrasan i strašan .
Sada si sigurno mislite OK prekrasan ali zašto strašan ??
Pa da krenem od početka .Kada smo došli po njega nismo se dugo zadržavali jer je on jedva dočekao da krenemo .Kada smo krenuli pozdravio se sa udomiteljima i rekao im da ide doma. Ja i suprug smo se pogledali zato što je to bilo prvi puta da je našu kuću nazvao svojim domom .Kada smo došli doma bilo je klasično kao i svaki Petak jer dosta kasno dođemo , malo smo se poigrali večerali , kupali se i otišli spavati.Subota je bila puno aktivniji dan , otišli smo kod Patrikovih budućih kumova ručai kod njih , zatim smo se uputili u kupovinu , ma slatkica mala kada smo birali tenisice koje god mu pokažeš može , uopće nije izbirljiv , naravnoda smo uzeli par pari i to naravno najljepše za našeg sina.Zatim smo se uputili na Bundek Kraj prve penjalice je stao uzeo moju ruku i rekao da idem sa njim .Naravno da sma to i napravila .Nakon toga strah je nestao , druga , treća , četvrta penjalica sve je sam prolazio a ja sam kao prava mama bila uvijek kraj njega ispod penjalice, samo sam letala , da mi slučajno ne padne .Kada je počeo padati mrak uputili smo se doma.Opet večera , kupanje , malo smo se poigrali , pomazili i na spavanje .Oko 1 ujutro probudi me djetetov plač skočila sam se upalila svjetlo a on je ronio suze , stisnula sam ga uz sebe , tješila pokušavala saznati što je bilo , no bezuspješno , ispuhali smo nosića i opet na spavanje .Za jedno sat dva opet ista scena , to se sve ponavljalo , a skužili smo da kada mu se nosić začepi da je frka panka , i kada sam mu očistila nos sve je bilo OK i zaspao je , no čim mu se nos zatvori panika.U Nedjelju smo malo duže spavali .Kada se probudio bio je neurozan cijeli dan .Kada smo ga vratili nije htjeo ostati , stalno je ponavljao da ide doma.Rastali smo se u suzama .
Jedva čekamo Petak da ga uzmemo i nikada više ne vratimo

- 11:19 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi

OVDJE VAS JE BILO:

.....puno...