petak, 28.03.2008.

.............................


Evo mene s nastavkom.
U Petak posije posla (čitaj 14 sati , zbrisali s posla lol ) krenuli smo po našeg malog frajera . Jurili smo po autoputu samo da što prije dođemo do njega da što više bude sa nama .Kada smo stigli popili smo kavu , on se presvukao i bez ikakvih problema krenuo sa nama .
Na povratku smo stali da si kupi krevet jer nismo htjeli ništa unaprijed jer smo željeli da on vidi da je to baš za njega kupljeno a ne da je tu od prije.Putem dok smo išli kada smo ga upitali kakav krevet želi raširio je rukice i rekao veeeeeeeeeelikog ko nebo , oči su nam se napunile suzama od sreće .Ušli smo u dućan izabrao si je krevet koji smo vozili doma .Kada smo stigli kući uvela sm ga u boravak a on siroče malo sav se pretvorio u oči , sjeo je u boravak stisnuo se ko mali miš i razgledavao oko sebe .Uzela sam ga za rukicu i upoznala sa kućom .Kada smo došli do kupaonice izjavio je da tu ide pišat , pametno moje zna sve .Kada smo malo popapali tata i on su slagali kreveta , njegovom oduševljenju nije bilo kraja . Na kraju smo stavili i posteljinu , na koju je legao i tražio da ga poslikamo , što smo mi i napravili .Igrali smo se sa kockicama i puzzlama dugo u noć , jer nije bilo fora ići spavati kada se nas oboje cijelo vrijeme igramo samo s njim .Na kraju umor je došao i oprali smo zubiće i išli spavati .Ujutro se digao oko 9,30 , odmah je uzeo kocke i slagao .Doručkovali smo , mazili se (tu je tata glavna faca ) išli kod bake i deda oni su mu isto zakon jer su se cijelo vrijeme igrali s njim .Ukratko bilo nam je san snova, mališa je jako veselo djete koje se stalno smije , i kuća nam je stalno odzvanjala sa njegovim smjehom .Konačno je prestala ona prokleta tišina .
Kada smo ga jučer vraćali u autu sam par puta jedva supregnula suze da ne zaplačem koliko mi je bilo teško .
A kada smo išli doma nas dvoje cjelim putem smo šutili ko dva duha .Došli smo doma i ona prokleta tišina me ubila u pojam.
Danas .................. danas jedva čekam Petak da opet idemo po njega

- 11:09 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi

OVDJE VAS JE BILO:

.....puno...