< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Listopad 2008 (8)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (11)
Travanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Nešta o meni...

Draw Customized Symbols - ImageChef.com







glitter-graphics.com

ImageChef.com





Ime: joj...kao da se zovem Sandra...belj
glitter-graphics.com
Nadimci: Sanky,Ada...ma imam ih puno neda mi se pisati jer su komarofl
Prezime:hm ...nije Bog zna kakvo,ali ok za sada...sretan
Mjesto: hm...ma šta da Vam kažem samo mogu reći Podravinasretan
God: ma 20,ali nitko mi nebi dao toliko...ah još bolje..sretan
Škola: škola...šta je to?!Odavno završila ljudi moji...belj
Ljubimci:Imam dvije mačke i još jednu malu macu,i psa koji sliči na vukodlaka(šala)sretan
Slušam: Sve što mi dođe na uho...tatu,mamu,dida,baku itd...sretan
Sport: hm...nogić,tenis...itd...sretan
Prijatelji: Ma svi su pederirofl bolje da ih ne spominjam...užas jedan...no
Prijateljice: uh...imam ih dosta...Jela(tko je ta osoba uopćemouthwash),Slatka(ah dugogodišnja frendica,zar ne?!belj),Iva,Ariana,Tina, Maja,Karmela...a one koje mi baš i nisu frendice bolje da ih ne spominjam...užas jedan...ako sam kog zaboravila neka mi se bolje ne javljaburninmad
Obitelj: ima nas ko bijeloga graha u kući...hehehhe....
Moja najveća želja: Otići u Canadusretan
Volim: Sve što vole mladi,a to je žiletenut,alkoholparty,cigaretesmokin,i još volim svoje najbolje frendiceyes...sretan
Ne volim: Dosadne ljude,laž,preljub,dvoličnost,glupače...rofl
Imam: Sve šta god poželim...sretan
Nemam: Sestru...baš šteta...tuzan
Izlazim:a,gdi drugdje nego u EXIT,ma već mi je i tamo dosadno...uvijek je sve jedno te istoheadbang


glitter-graphics.com




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!





Ovo sam ja kao u mlađim danima...malo loša slika ali ok.....ajd nemojte se smijati......

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Blogići koje posjećujem

Stephanie
Jelanut

hrco

Tamara

An@-Marij@

...to je to za sada!

Stihovi...

TUZNO JE SUNCE KAD NEMA KOGA DA GRIJE, TUZNO JE SRCE KAD VOLJENO NIJE, TUZNI SU OBLACI KAD SE KISA SPREMA A JOS TUZNIJA SAM JA KAD TEBE NEMA!!


"VOLIM TE" -nemoj nikom reci,
"ZELIM TE" -nemogu to poreci,
"LJUBIM TE"-svaki put kad sklopim oci,
"NEDOSTAJES MI" -kao mjesec zvijezdenoj noci!





Bolna istina


Slušajući našu pjesmu,
shvatila sam nešto važno,
ali svejedno nadala se,
da nije sve bilo lažno...
Znao si koliko te volim,
od poljubaca tvojih gorim,
I za tvoju sreću, Boga molim...
Ključeve svoga srca ti dala,
poglede tvoje krala...
Još i danas tvoje ime po klupi pišem,
iz glave nikako da te izbrišem...
Koliko sam ti puta rekla
da te volim više od Boga,
a sada čak i ne spavam zbog toga...
Ostavio si me samu,
uništio svaku nadu...
u toj tuzi pokušavala naći sebe,
Ali neuspješno...
Uvijek samo nailazim na tebe...
Osjećaje svoje sada krijem,
i potajno suze noćima lijem...
Hoće li ikada tome doći kraj?
Hoću li opet u tvojim očima vidjeti sjaj?
Hoću li te ikad više osjetiti blizu sebe
I reći ti da ako sam ikad ikog voljela
Onda sam voljela tebe...



Slikice

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!












Click here to get avatars like this!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!






Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!






Click here to get avatars like this!


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Click here to get avatars like this!



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more





srijeda, 31.12.2008.

SRETNA NOVA GODINA

SRETNA NOVA 2009.GODINA PUNO SREĆE,MIRA I NAJVIŠE ZDRAVLJA SVIM LJUDIMA OVOG SVIJETA......SRETNA NOVA!!!!!!!cerek

- 18:35 - Komentiraj (5) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.