zapravo, bilo je dosadno..

u petak sam otišla do svoje drage plavuše do johnnya jer je radila kao hostesa.
party "alkohol patrola" party
i tak malo sam s njom pričala, pa je otišla 'radit' a ja sam se skrpala njenoj ekipi.. smijeh
pa došo i kum fish s kojim sam se i na kraju posvađala kad sam išla doma..blabla a nisam ga vidla godinu dana..lud

ugl..

danas.. bila sam na krizmi bratiću u karlovcu.. sve ok.. i reko valjda ćemo bit do 22h doma da mogu van.. al problem s kim i gdje.. jer mi je best frendica otišla u vukovar za vikend.. a drugi.. svatko ide negdje drugdje, pa je meni ili daleko ili mi se ne sviđa tamo.. tak da smo iz karlovca produžili do Trokuta jer mi je sestrična iz australije došla s mužem, a nisam ju vidla 11 godina!!mah ludnica..zujo

i evo sad došla doma.. jedem mond čokoladice.. a cijeli dan sam na slatkome.. njami
nije bed..bang

ugl..

naša seve je danas reprezentirala svoju štiklu na eurosongu. jadnička je završila na brijem 13. mjestu.. očito nisu više dovoljni silikoni, lijepe oke, dekoltei, duge noge i visoke štikle dovoljne za pobjedu..zaliven
već obrnuto; imitacija grupe KISS, predatora, zvjezdanih staza i sličnih..lud

a o jednom malenom skandalu vezanom za seve što se dogodilo na probi, pročitajte ovdje.. yes:

Image Hosted by ImageShack.us
a dobro seve, bit će bolje drugi put, ili je možda vrijeme da baciš štikle i kupiš balerinke ili isusovke možda..naughty

21.05.2006. u 00:24 | 13 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari oćeš/nećeš?

opis bloga

..gluposti..jer ovdje ne možeš očekivat niš drugo...


kolko vas je bilo ovdje..
fri veb kaunter:)



NeKI LInKovI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
---------------------------------
Za ljubitelje Tuninga..
TuningPuls
---------------------------------

sopočan
zujich
šokre
zaljubljena
seraa
ines
ivana
kux & spid
canca

---------------------------------