BLA bla BLA

*zašto je svima bed otić kod zubara? pa čeg se imate bojat? dobro, onaj zvuk kad nekom brusi zub je ubitačan, ali nije tak strašno.
dobro, barem ne meni.. nit mi je ikad bio..
tog sam se sjetila jer sam bila kod zubarice danas ujutro.. smijeh

Image Hosted by ImageShack.us


ugl..

*poslije škole smo zaružili u našem dragom blue-u.. napravili su kao neki party.. puno ljudi, luda zika, atmosfera super, ali
otišla sam ranije jer se frendica morala neć s jednim Kinezom.. doslovno, kinezom.. engleski mu baš i nije bolja strana, al uspijeli smo se nekak sporazumijet.. al glavno da je naučio sve psovke..
a to je inače tak; prvo kaj stranca ideš učit neke riječi ili fraze na hrv su psovke.. bolesno.. lud
i da kad sam već spomenula kineze.. vraćam se iz škole, stojim kod cibone i čekam tramvaj, posvuda kinezi; uđem u tramvaj, popunili su cijeli tramvaj.. nešto ih ima po gradu (al ne mislim na njihove dućane i tak to, neg ko neki turisti; lunjaju po zg-u..) dead

Image Hosted by ImageShack.us

*btw nisam ispravila geografiju.. budem sljedeći tjedan, zajedno s knjigovodstvom, koje mi je hitnije..

*i to je to.. nisam izašla nikud večeras.. što je jako čudno za mene, jer petkom i subotom nikad nisam doma navečer.. al evo malo za promjenu.. weird..nut

pozz svima


pi.es.: ovako, ja prihvaćam kritike od drugih, uvijek, al samo ako ih drugi znaju na pravi način reć i uputit ih nekome. dobro, ok i ja imam predrasude ponekad prema drugima koje ne znam, al nikakve predrasude s kojima se možeš zamarat. al daj ako me ne znaš, ne pljuj po meni, ne pričaj gluposti jer me ne znaš. zato vam svima poručujem ovu poslovicu za koju ste vjerojatno čuli(barem većina vas):
"Ne sudi knjigu po koricama." jer nikad ne znaš kakav je sadržaj te knjige, bez obzira na vanjštinu..namcor

05.05.2006. u 23:09 | 24 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari oćeš/nećeš?

opis bloga

..gluposti..jer ovdje ne možeš očekivat niš drugo...


kolko vas je bilo ovdje..
fri veb kaunter:)



NeKI LInKovI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
---------------------------------
Za ljubitelje Tuninga..
TuningPuls
---------------------------------

sopočan
zujich
šokre
zaljubljena
seraa
ines
ivana
kux & spid
canca

---------------------------------