live for the moment..

*naslov baš i nije neš vezan uz post.. al eto, sjtih se toga, jer mislim da bi stvarno tak trebalo...

ma ugl..nut

ŽELIM SVOM BURAZU SRETAN 23.ROĐENDAN!!!
želim mu sve najbolje; da mi bude zgodan, spaljen, i naravno da bude tako super buraz i dalje!!!
volim te puno burki, pusekwavemahwavemahwave

a sad nešto drugačije.. papiga mi je bolesna.. doslovno.. nije jela ništa točno tjedan dana.. neće uopće jest svoju hranu, neg oće ono kaj mi jedemo. smrad mali, već je jedamput tak, pa je nekak počeo jest opet svoju hranu, i sad opet.. bojim se da ne crkne.. imam ga kojih 5-6 godina, tak da mislim da mu još nije vrijeme da odapne.. mislim da ćemo ga vodit veterinaru ovaj tjedan.. ma strašno..nut

evo ja trenutno učim, jer škola sutra počinje.. a nisam niš radila prek praznika.. osim kaj sam čitala lektiru.. i stvarno je dobra.. za razliku od drugih koje imamo.. "lovac u žitu".. bez veze zvuči ali je knjiga zanimljiva..zujo

i tak.. bilo je zabavno prek praznika.. dernekovala sam dok sam moglaparty
a sad kak počinje škola moram smirit malo..

uživajte, puse svima

23.04.2006. u 22:44 | 8 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

PRESTATI PUŠITI ??

Vjerovatno ste tisuće puta čuli da je pušenje štetno za zdravlje te kako vam ono najmanje treba u životu. O troškovima vezanim za kupovinu cigareta da i ne govorimo. Međutim, da li vas je sve to uvjerilo? Možda će vas uvjeriti činjenica da je život ipak samo jedan, da je zdravlje IPAK najveće bogatstvo, a da već nekoliko dana poslije početka pušenja u vašem organizmu nastupaju ozbiljne promjene kao što su oštećenja srca, pluća i krvnog sustava. Većina ljudi počinje sa pušenjem u periodu između 10 i 18 godina, uglavnom zbog društva i da bi izgledali zrelije. Da, naravno, ukoliko "izgledati zrelo" znači imati podočnjake, žute zube i konstantno štetiti svom zdravlju, onda je to zaista - to. Šminka i garderoba sa čijim god želite potpisom neće učiniti da izgledate sjajno, ma koliko se trudili. Upravo zato, ako već pušite, potrudite se da se oslodobite ove ružne navike, radi sebe i svojih bližnjih. Evo što se događa kada prestanete pušiti:

* Poslije 6 sati nivo kiseonika u krvi se vraća na normalu

* Poslije 24 sata nema karbon monoksida u vašoj krvi i vaša pluća se počinju pročišćavati

* Poslije 48 sati nema nikotina u vašem tijelu, a sposobnost da osjetite okus i miris je znatno povećana

* Poslije 72 sata disanje postaje lakše, povećava se opći nivo energije

* Poslije 2-12 tjedana cirkulacija se popravlja, čineći hodanje i trčanje mnogo lakšim

* Za 3-9 mjeseci funkcije pluća se popravljaju za 10% i smanjuju se dišni problemi

* Poslije 5 godina rizik od srčanog napada se smanjuje za pola u odnosu na pušače

* Poslije 10 godina rizik od raka pluća se također smanjuje za pola u odnosu na pušače, a rizik od srčanog napada je isti kao kod osoba koje nikada nisu pušile.

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

*** ovaj članak je s jedne bosanske stranice, tako da ćete možda negdje u tekstu pronaći koju riječ na bosanskom, ako mi je promakla..

18.04.2006. u 22:48 | 8 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up



jo ekipa, nisam bila danas cijeli dan doma, sinoć sam kasno došla pa mi se nije dalo palit komp, i zato vam tek sad pišem..

želim vam svima SRETAN USKRS!!!!!!!! (onima koji ga slave)

Image Hosted by ImageShack.us

nadam se da ste papali puno fine šunkice, francuske salate i kolača!
kao što ja jesam... hehenjami

ajde uživajte, pusek svimazujo

16.04.2006. u 23:05 | 6 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

cajke i alkohol zajedno??

"ajmo na noge veselo nek se pije.."

"napilo se društvo malo(...)
po plafonu čaše lete, za nama će sve na pod.."

"sva su pića slaba, nemoćni lekari.."

"kada su noći duge i vrele, prija koktel ljubavi. Gde su 2 čaše, tu je i 3. da se bolje nazdravi!"

"lutala bi sve do zore rane, zbog mene bi radile kafane."

"daj da čaši vidim dno.. nek čuju svi kako se veseli na balkanu.."

"dajte vina za 100 dana, da zapamti po balkana.."

"ja te ne znam kao takvu, kao da si nešto pila.."

"koliko tuge koliko vina treba zbog tebe ja da prolijem?.."

"ala ala to ne ide da zbog tebe pijanog me vide.."

"pijana pijana, pijana sam živa istina, pijana pijana, od tvoga imena.
pijana pijana, a ni kapi nisam popila, pijana pijana od tvoga imena."

"nisam ja luda i pijana, ako se čaša prelila.. nisam pijana, znam ja šta hoću da me opijaš danju i noću, nisam pijana.."


srpske pevaljke a.k.a. sponzoruše??

"pokloni mi sitnice razne, pusti reči prazne.. Ako imaš petlju ako imaš herca, pokloni mi bundu on nerca. Ako imaš petlju ako imaš ćuku dijamantski prsten stavi mi na ruku..
pokaži sada koliko vrediš, znam na meni da se štediš.."

"gili gili gili ako me voliš, voli me do zadnjeg dinara..
kupi mi sunce kupi mi mesec kupi na nebu zvezde sve, reći će svako skupo je jako, ali ja nisam svako zar ne.."

"svake noći gradom kruži, samo s facama se druži.."

"ja imam zlato na rukama, i dijamante .. bisere bele na grudima ..
hajde hajde hajde uzet ću ti sve i kuću i pare i dukate
hajde hajde hajde sve ćeš da mi daš..
hajde hajde hajde uzet ću ti sve
meni nitko nije reko ne.."

"ja sam tvoja živa lutka a ti moj sexy biznismen.."

"čik čik čik pogodi, šta mi treba šta mi godi,
brdo para brdo zlata dijamanti oko vrata.."

"ogrlice narukvice najbolji parfemi
ako hoćeš da me imaš nemoj da se štediš,
ogrlice narukvice najbolji parfemi
volim kad je to na meni.."

11.04.2006. u 21:04 | 11 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

ja kliker za nešto?

nebi nitko nikad reko..

al očito jesam (barem donekle) iz matematike.. oduvijek mi je išla, još i u osnovnoj.. onak uvijek sam 4 imala..
došli smo u srednju, pisali inicijalni i bila sam među boljima..
krenuli su ispiti i javljanja na ploču i dobivala sam petice, dok je više od pola razreda imalo 1.. i tako da u utorak, ko i prije godinu dana, idem na školsko iz matematike..

ja pametna! ko bi reko.. (ne bi) nut

ma nisam ja pametna, to svi koji me poznaju znaju da nisam.. samo mi ovo slučajno ide.. cool

ugl.. da vidimo šta bi(lo u zadnjih par dana)..

neki dan.. u banani sam, MC ne prolazi.. i boli me trbuh.. bang
u zadnja 2 dana.. ja sretna! party crvena tetka manda je otišla! i dao Bog nikad se ne vratila više.. al evo nje nazad za mjesec dana! no
jučer.. smijem se.. wink
danas.. trgam se od smijeha.. winkwinkwink

sva sam neka luda.. mijenjam raspoloženja kad se sjetim.. kad mi dosadi jedno, probam drugo.. ko da nisam strijelac po horoskopu.. naughty

pozdrav ekipi iz naše ekonomske farme!
pi.es.: kaj cica radimo dernek u petak u 'plavom' ?? naughty

05.04.2006. u 22:14 | 13 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

MC

ne cigarete..
već jedna ajmo reć pojava kod žena koja se pojavljuje nakon PMS-a, i prati nas većinu života..
dakle, svaki mjesec jedamput nam dođe crvena tetka Manda u jednotjedni posjet. Bude kod nas, mi joj pružimo smještaj (dakle krevet) i dodatak - tuširanje - da ju vidimo što manje..

Dok je ona kod mene u posjetu:
- morate maknuti čokoladu što dalje od mene i sve što ima veze sa slatkišimanut
- nikad ne smijem puštati tužaljke jer se rasplačemno
- ustajem na lijevu nogu i cijeli dan mi je šugavmad
- živčana sam i svaka mala sitnica mi je dovoljna da pokrenem veliku prepirku odnosno svađuburninmad
- ako je u posjetu subotom, doma sam zbedirana, a navečer vani je ono "Smijem se a plače mi se, tražim lijek u vinu.."party
- pokušavam biti hladnokrvna prema nekim stvarima, pa budem i malkoc bezobraznacool
- ne smijem čitati stare poruke od bivšegheadbang

eto to je to otprilike..
valjda ste uspjeli otkrit o čem je riječ..

e to sve što ste pročitali me tlači u zadnjih par dana......-MC

tako da baš i nemam inspiracije ni volje za zajebanciju za 1.april...

probajte danas zajebat nekog!! naughty

pozz

01.04.2006. u 13:34 | 6 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari oćeš/nećeš?

opis bloga

..gluposti..jer ovdje ne možeš očekivat niš drugo...


kolko vas je bilo ovdje..
fri veb kaunter:)



NeKI LInKovI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
---------------------------------
Za ljubitelje Tuninga..
TuningPuls
---------------------------------

sopočan
zujich
šokre
zaljubljena
seraa
ines
ivana
kux & spid
canca

---------------------------------