za zlo

Nemoj da ti duša luta bez cilja,
nemoj da ti prazan pogled bude,
nek ti topli osjećaji griju srce,
samo budi sretan s onime što ti ova godina nosi,
i budi zadovoljan s onim što jesi!

Želim da imaš sve što želiš, o čemu sanjaš,
o čemu razmišljaš svaki dan..
Želim ti svaki dan da budeš nasmijan,
da budeš sretan..

Zlo jedno SRETAN ROĐENDAN!!!

PUSA VELIKA

danas je zlu rođendan.. kupila sam mu majicu u wgw-u, crnu kratkih rukava s natpisom " sex instructor - first lesson's free " A jučer mi je reko da mu ništa ne kupujem, jer ne voli to, i da će se crvenit.. A reko da vidimo i to :) Ugl, zadovoljan je.. pa mislim, mora..:P

bolesna sam.. od nedjelje ujutro.. al ne znam baš da sam se mogla prehladit u subotu, jer nije bilo tak hladno, a nit smo se tolko naplesale da bi onak znojne i ne znam ti kakve izašle van na hladan zrak.. kašljem, glava mi puca, bole me leđa, i svi mišići.. sad sam mjerila temperaturu, trenutno je 37.. a iskreno, baš mi se i ne da u školu.. hmmm..

puse

14.03.2006. u 16:41 | 9 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari oćeš/nećeš?

opis bloga

..gluposti..jer ovdje ne možeš očekivat niš drugo...


kolko vas je bilo ovdje..
fri veb kaunter:)



NeKI LInKovI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
---------------------------------
Za ljubitelje Tuninga..
TuningPuls
---------------------------------

sopočan
zujich
šokre
zaljubljena
seraa
ines
ivana
kux & spid
canca

---------------------------------