weird thing..

jučer frendica i ja otišle na jarun.. i približavamo se mi ulazu na jarun, kad onak u nama suprotnom smjeru policija u autu.. i oni usporavaju.. i vrate se unazad.. i zaustave nas.. mi reko kaj sad.. usrale se oba dvije.. niti jedna niti druga nemamo osobnu (barem sa sobom) a kamoli 18.. i oni onak dobra večer cure.. a reko daj ne..
i započeli oni razgovor.. opustili se oni.. pa di ćete curke, kaj ima inače, kak ste, ovo ono..
i tak se mi raspričali.. i kažu oni da im smjena završava za 20tak min.. a bilo je kojih blizu 10 možda.. reko ajd navratite do dalmatina kad završite smjenu.. a oni onak ma već smo bili, mislim da nećemo dolazit.. i oni nama ajde curke uživajte, mi njima da privedu nekog za zabavu malo.. ;)
i otišle nas dve do dalmatina, svira naš omiljeni band.. super.. odemo plesat malo.. zajebavali se.. malo pričali s ovima iz benda.. i uskoro krenuli.. otišle smo do irene doma, pogledali film..
i oko 2 i 15 sam došla doma.. sva crknuta, a stopala bole od plesanja u mojim špicama na petu..
probudila sam se bila u 7h, imala sam neku noćnu moru, pa sam se probudila sva uznojena, preplašena, a srce lupa 100 na sat.. uspjela sam nekak opet zaspat, pa sam se konačno probudila oko 1h..

i evo sad tu na kompu malo.. malo sam pogledala formulu..
ajd reko idem na komp pa da napišem koji post za promjenu..

ajd pozdrav zuji koja se ne zna javit više na netu:), ireni koja je na turniru (opet), bruni koji mora malo više pazit na sebe ;), igoru koji bi mogo napisat koji post, gizmi koji bi si mogo malo pripazit na zurku ujutro;), gesertu koji je otvorio blog i pridružio se našoj blogomaniji..

ajd neda mi se više pisat.. i ostalima pozdrav..

i puse naravno ;)

12.03.2006. u 13:54 | 5 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari oćeš/nećeš?

opis bloga

..gluposti..jer ovdje ne možeš očekivat niš drugo...


kolko vas je bilo ovdje..
fri veb kaunter:)



NeKI LInKovI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
---------------------------------
Za ljubitelje Tuninga..
TuningPuls
---------------------------------

sopočan
zujich
šokre
zaljubljena
seraa
ines
ivana
kux & spid
canca

---------------------------------