I just wanna feel real love.. (Robbie Williams-Feel)

Danas u školi jako tužan i čudan dan iako je Valentinovo i sve je u početku bilo ok..
Bilo je veselo dok u jednom trenu nije došla razrednica i pozvala frenda na razgovor.. Ne bi bilo niš tak strašno da se oni tijekom prošla koja 2 tjedna nisu svađali i da on nije radio 'probleme'.. Otišao je i vratili su se pod engleskim... rekla mu je razrednica da uzme stvari i da idu.. nitko ništa nije rekao, bila je tišina u razredu.. razrednici su bile suzave oči i nitko ništa nije pričao.. izašli su iz razreda, a u razredu još uvijek tišina.. ne znamo kaj je bilo.. obuzeo nas je bio strah, smijeh i suze odjedamput.. bojali smo se i još uvijek se bojimo da ga ne izbace iz škole.. pa raspada nam se razred.. na početku godine otišo je jedan dečko, i sad postoji mogućnost i da on leti van iz škole.. a bilo ih je 6 dečkiju ostalo, od ukupno nas 30.. i ak on ode, a nedo bog da ode, bit će 5 dečkiju i nas 29 u razredu..
poslije škole smo otišli u blue na cugu.. svi su bili u bedu, cure neke plakale.. ma odvratno.. a onda kasnije kad nas je ostalo manje, počele smo se zajebavat jer jednostavno više nije imalo smisla bit u bedu jer zapravo ne možeš ništa napravit..

ugl... danas je valentinovo... svi po gradu se ljubakaju, grle, nose cvijeće i poklone..
onak, šmrc... ko će meni tak nosit ružu.. dosad sam ih bila dobila 3; jednu u Italiji, drugu od bivšeg best frenda, i jednu od neke ekipe iz Titanica.. ali nikad za valentinovo..
ma bit će prilika.. ne treba bit tužan.. tu se prežderavam čokoladom; griottama i nekom milkom u obliku malih srčeka.. ma strašno.. a kad je fino.. a ovisnik sam o slatkom.. :P

još jedamput svima; SRETNO VALENTINOVO ljudi!!

Nataša Bekvalac - Ponovo
Kriva sam pred Bogom
i pred ljudima
takva mi je sudbina
ne misli da ponosna sam na to
sto nisam andjeo

Kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zazalim
al samo tebi sanjam
da se vratim ponovo

Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam

Voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
bas razlog za to nemas
ponovo, ponovo
pred tobom gresna stojim
ponovo, ponovo
za tvoju ljubav molim

Evo me slobodno mi kazi ne
zaboravi me ili se navikni
da nema krila
i nikad nisam bila andjeo..

14.02.2006. u 20:37 | 5 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari oćeš/nećeš?

opis bloga

..gluposti..jer ovdje ne možeš očekivat niš drugo...


kolko vas je bilo ovdje..
fri veb kaunter:)



NeKI LInKovI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
---------------------------------
Za ljubitelje Tuninga..
TuningPuls
---------------------------------

sopočan
zujich
šokre
zaljubljena
seraa
ines
ivana
kux & spid
canca

---------------------------------