(nema naslova)

danas petak 13... tj jučer već.. :P a nekim čudom ( i na sreću ) nije mi se dogodilo niš loše, drito suprotno, sve je bilo u normali i ok... jej!:)
joj napokon gotova praksa danas... olakšanje nakon 2 radna tjedna... sad malo još ću po kompu švrljat i onda spavat i ne mislim se budit prije 12-1h... samo sad treba dočekat novce sljedeći tjedan... rekli su da će mi se javit... jedva čekam! a kad dobim novce, dio sačuvat za crne dane, kupit si neš od krpica a ostatak zarakijat negdje! hihi;) budem još vidla, neću niš unaprijed govorit...:P
a sutra malo u roku navečer, ali mislim doć tamo ranije da ulovimo neko mjesto... al samo sokić neki će bit na repertoaru... :))

malo opuštanja sad... uz pjesmice... a trenutno uz Sašu Matića i pjesmu Reskiraj...:)

Reskiraj, ove noći poveruj
da je ljubav došla sama,
reskiraj, padni mi u zagrljaj
ko da znaš me godinama.
Reskiraj, poveri mi noćas sve,
svoje male ženske tajne,
strahove, istine, želje potajne.

Stavi stavi na mene sve
ruke, usne, miris tvoj,
nije važno koji sam po redu,
srečan sam ti broj.
Stavi stavi na mene sve,
ko sam šta sam ne pitaj,
reći neću, odigraj na sreću
samnom reskiraj.

Reskiraj, ove noći poveruj
da je došlo vreme čuda,
reskiraj, ove ruke meni daj
pusti da te volim svuda.
Reskiraj poveri mi noćas sve,
svoje male ženske tajne,
strahove, istine, želje potajne.

14.01.2006. u 00:26 | 4 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari oćeš/nećeš?

opis bloga

..gluposti..jer ovdje ne možeš očekivat niš drugo...


kolko vas je bilo ovdje..
fri veb kaunter:)



NeKI LInKovI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
---------------------------------
Za ljubitelje Tuninga..
TuningPuls
---------------------------------

sopočan
zujich
šokre
zaljubljena
seraa
ines
ivana
kux & spid
canca

---------------------------------