.zid srama.

.rulz.
- ne vrijeđaj mene ni moj blog
- nemoj ostavljat lance (ne)sreće
- ako ti se ne sviđaju moji dizajni, nemoj pljuvat po njima nego samo lijepo klikni na onaj crveni x
- nemoj kopirat moje dizajne
- ako uzmeš dizajn ne briši moj link
- poštuj prawila

[ ako neko prekrši plavila neću ja odmah popizdit il slično...samo se potrudite da ih ne kršite ]


Ovo su oni koji bi se trebali sramit [ the_shame_wall ]

Ovo je jedna cura koja je očito krivo shvatila moje komentare i zato me počela vrijeđat...

.upute.

Kako skinuti i staviti dizajn?
Ispod slike dizajna vam piše "SkiDaJ!" Kliknete na to. Otvori vam se nova stranica, save file. Negdje na sredini stranice nađete gdje piše "download file". Kliknete na to. Onda vam se na novoj stranici pojavi ovaj tekst: "Your download should begin shortly. If it does not, try Download file now." Kliknite na download file now. Opet se pojavi novi prozor. Klikite na "Open." Otvori vam se dokument u wordu. Uz taj dokument otvorite blog editor. Odite na: Dizajn ----> HTML kod predloška. I tu kopirajte cijeli tekst iz worda. Kliknite na "OBJAVI". To je sva mudrost.

Šta su to pop up prozori?
E sad...kad otvorite neke blogove npr. ovaj prije nego što se blog otvori, iskoče vam oni prozorčići u kojima najčešće piše: "Hej! Dobrodošli na moj blog" i "Kommajte". Naravno tu možete napisati što god vam padne na pamet. Isto tako, kad zatvorite blog, iskoči vam ovakav prozorčić: "Pozz, swrati opet!" ili slično. Mislim da to sve objašnjava. To su vam pop up prozori.

Što je to zabrana kopiranja slika?
Hmm...to vam je ono kada želite skinuti neku sliku sa nečijeg bloga [desni klik i "save picture as"], ali vam iskoči prozor u kom piše "Nemože! To je moje!" ili slično. Naravno oni malo vještiji mogu lako to zaobići, i svjedno si uzeti slike koje žele, a ako vas to zanima pitajte u komovima.

Rainbow linkovi? A ša je pak to?
Meni se nije dalo stavljati kod na moj blog, pa ću vam to ovako objasniti: Kada dođete mišom na neki link, i prije nego kliknete na link, on mijenja boje, iz žute u narančastu, crvenu, itd. I ako to želite na svom dizajnu, slobodno recite.

Što znači kada "zvjezdice ispadaju iz kursora"?
Ma mislim da tu nije potrebno ništa pojašnjavati. Jednostavno, kada mičete kursor (miš) po blogu, iza kursora vam ostaju zvjezdice ili neke točkice koje zatim nestaju.


Btw, znam da se nekima ovo čini debilno i da misle "Isuse, pa ovo je prelagano...zašto je ovo uopće stavila, to je za totalne debile!" Ali neka se sjete da kad su oni počinjali sa blogom, da ništa od ovog nisu znali, te da bi ovo moglo malo pomoć nekim koji tek počinju sa izradom i pisanjem bloga.

I ako vas još nešto zanima, pitajte u komentarima, a ja ću to napisati u linkovima ili staviti tutorijal.

< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design: SaRa_aKa_DiWLjAkUšŠa

font: ×

slika: ×

.she.

ime: Sara
prezime: Ko treba znat, zna ga
nick: SaRa_aKa_DiWLjAkUšŠa [trenutno SaRa_aKa_zUbiĆ ViLa xD]
grad: Rijeka
kvart: Trsat
škola: OŠ Trsat
razred: 6.a
msn: miss_princess_biaaach@hotmail.com
btw owaj blog sam otvorila 17.11.2008 =)
NEDA MI SE VIŠE PISAT, SWE WAM PIŠE NA MOM PRIWATNOM BLOGU.
LiNk

ewo wam moi banner...slobodno ga stavite na blog...

Image and video hosting by TinyPic</a>




.LinkOvi.

°°DiZaJnERi°°



two beats dizajni

best designer

funky fish dizajni

Miss smile designs

duckdz...posudila sam neke kosture od nje =)

L designs..isto sam posudila neke kosture

sk8er girl dizajni

ana dizajn

plavusha dizajni

refugee dizajni

mala curica dizajni

bubsi dizajni

andrea dizajni

MissSixty dizajni

mrwica dizajni

cute dizajni

cookie dizajni

mjehurichi dizajn

ivona dizajni


°°OsTaLi°°

Cura koja mi je puuno pomogla, Anna Mortis

balkan games ntework

Još jednom moj private blog

čevapi & burekzi [ xD]

matrix avatari

sve free za blog


Tko hoće u linkowe nek se jawi.

nedjelja, 30.11.2008.

Sorry ljudi, al wishe ne primam naruđžbe...ne stignem sve...al oni koji su sad naručili svoje dizajneve će dobit...ofc ako me znate, dizajn ću naprawit =)...i jednog dana kad napravim sve narudžbe, opet ću ih počet primat, al za sada NE NARUČUJTE...

Naruđbe:

za valex


Image Hosted by ImageShack.us



SkiDaj!



za stelu

Image Hosted by ImageShack.us


SkiDaJ!





za Alessiu

Image Hosted by ImageShack.us



SkiDaj!





| Komentari (29) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.