Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/mojepjesme1mojisnovi" />

< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (13)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


yEs oR nO

design by Bahata =)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Guests






Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Pjesmice koje sam napisala
i koje ću možda napisati jednog dana.
To su uglavnom žalosne pjesme,pune tuge..
Ali nije sve tako crno,ima i pokoja vesela..

Image Hosted by ImageShack.us


Uzalud je sve,
moje suze za te.
Uzalud moje srce za te bije,
kad tebi stalo nije

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Ljubav,to si ti
za te živim najdraži..



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Kada uhvatim vremena(što je u zadnje vrijeme jako rijetko)volim pročitati ove blogove...
Svi su mi podjednako dragi, bez obzira na poredak kojim su poredani


Ljubav..ah ljubav

Zan_LIVIJANA

mirika

E*R*R*E*W*A*Y

My mistake

...plavooka :o)

Malena




Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 04.12.2007.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Tvoja Zauvijek

U čašu od jogurta stane
sve tvoje sabrane mane,
a volim ja i njih,
jer mane i vrline
jednom cjelinom te čine.

Volim ja i tvoje usne
koje ponekad,kao da
su bijesne pa
neke grimase čine,
da večer smijehom začine...

Vrludave okice tvoje
zapele su za moje,
gledaju se i ne trepću.
poglede ne skreću.

Neposlušne ruke ti volim,
kad po kosi me diraju,
pa me malo škakiljaju.
One stvarno,ama baš nikad,
ne miruju!!

Sve u svemu,
pravi si mali vragolan,
nije ni čudno što
si mi tako drag!

Zato te volim,
kao što nikad
voljela nisam,

zato samo TVOJA,
ZAUVIJEK
sam...



| kOmEnTaRi (35) | PrInTaNjE | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.