Moje male misli https://blog.dnevnik.hr/mojemalemisli

nedjelja, 15.10.2017.

Tužna nedjelja

Pozdrav svima.

Volite li vi ovu nedjelju? Ima li što dobro u njoj? Osim što se svi odmaraju od posla, ako i nedjeljom ne rade.

Ne sviđa mi se ovaj dan, nigdje nikoga, pogotovo u ovoj stranoj zemlji. Dragi radi, a ja ... ja ništa, razmišljam čemu ova nedjelja i ima li što dobro u njoj. Svrhu joj ne vidim.

U tuđoj zemlji stvarno je sve tužno. Nedostaje mi moja zemlja, kultura, običaji.
Upalim youtube, gledam svoju zemlju, slušam naše pjesme i osjećam nostalgiju. Onda se ipak sjetim da je ovdje život bolji i kvalitetniji.. Bolji i kvalitetniji što se tiče mogućnosti i prihoda, ali nikako života i sreće. Jedina sreća ovdje je moj dragi koji me čini sretnom i najveća je podrška... A onda se sjetim mojih, kako su distancirani od mene i razgovora sa mnom, dan mi je uništen. Ne volim ove nedjelje, kada sam sama. Razmišljanje ubija.. pogotovo u samoći.


Nadam se barem da vi, dobri ljudi, nedjelju provodite među svojim najmilijima, s osmjehom na licu.


Do čitanja!

Oznake: ljubav, obitelj, život

15.10.2017. u 15:59 • 6 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2017  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2017 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi