Moje male misli https://blog.dnevnik.hr/mojemalemisli

subota, 14.10.2017.

Bijah ja već jednom tu...

Kao što i po naslovu možete naslutiti, bila sam već ovdje, već sam imala blog. Ali, to je sada stvarno nebitno. Otvorih novi blog, kao sto i otvorih novu stranicu u svome životu.

Iako sam jako mlada, odlučila sam se za korake u svome životu za koje mislim da djevojke mojih godina nikada ne bih. Sumnjam da bi neka zbog ljubavi napustila svoj dom, svoju zemlju i svoje prijatelje, obitelj... Ja sam ta koja je to napravila i dobila hrpu osuda od svojih najbližih u trenutku kada su mi bili najpotrebniji. Ali, ne znamjeram im. Shvaćam da im je bilo teško saznanje da njihova kćer, sestra, prijateljica odlazi u nepoznato, s čovjekom kojega ne zna toliko dugo....

Ali taj čovjek, sa sigurnošću mogu reći je najposebnije biće na ovom planetu. Oni to još nisu shvatili, ali nadam se da jednoga dana hoće.

Iskreno, ne znam hoće li netko uopće čitati što “jedna tamo nebitna cura” piše, ali ja ću pisati prvenstveno zbog sebe, da se u budućnosti mogu vratiti ovdje i pročitati nekada svoje postove, čisto da vidim jesam li barem malo sazrijela.


I za kraj, zahvaljujem svima koji su pročitali ovo, možda me i zapratili te komentirali. Hvala svima, do čitanja! :

Oznake: novi život, početak, ljubav

14.10.2017. u 19:07 • 6 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2017  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2017 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi